December 6, 2014

Small things which can change your christmas


Hej kochani! Zanim zaczniecie czytać, zachęcam was do włączenia sobie mojej świątecznej playlisty! Z okazji dzisiejszych mikołajek postanowiłam opublikować trochę wcześniej zaplanowany już post. Kocham czas przedświąteczny, ale obiecałam sobie, że wykorzystam go trochę lepiej niż w poprzednich latach. Wyjęłam lampki i inne dekoracje świąteczne i zabrałam się do pracy! Chyba najlepsze inspiracje do udekorowania swojego pokoju znajdziecie w Tk Maxx, bo jest to sklep, gdzie można znaleźć naprawdę multum orginalnych i wyszukanych rzeczy. Ja zakupiłam tam napis 'merry christmas', który już od jakiegoś czasu wisi nad moim łóżkiem. Z roku na rok coraz bardziej kocham święta, mimo tego, że nie są już takie beztroskie jak kiedyś. Co w nich lubię? Przede wszystkim ten świąteczny klimat i kupowanie (oraz dostawanie) prezentów! Wydaje mi się, że moja szkoła również angażuje się w to wszystko. Wczoraj mieliśmy w szkole mikołajki. Jak co roku, puszczane były świąteczne hity, które chyba każdy już zna! W czwartek odbyło się wręczanie prezentów! Dostałam płytę One Republic Native, z której bardzo się cieszę i za którą jeszcze raz dziękuję. Kiedy widzę wszystkich ubranych w czapki Mikołaja wypełnia mnie takie ciepło. Zrobiłam trochę zdjęć, które mogą zainspirować was do udekorowania swojego pokoju lub na przykład zrobienia sobie świątecznej kawy! :) No nic, zostawiam was ze zdjęciami i sama zmykam szykować się na nocowanie mikołajkowe u przyjaciółki. Enjoy your St. Nicholas’ Day! xx
napis 'merry christmas':tk maxx

16 comments :

  1. i wzajemnie kochana! Przepiękne zdjęcia <3

    Mój blog- klik:)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. wszystkie zdjęcia wspaniałe, ale to ostatnie zdecydowanie powala na kolana! :) miłej zabawy na nocowaniu! <3
    świetny post xx

    ReplyDelete
  4. super post i fajne zdjęcia ;>
    Obserwuję ;3
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ahh ale świątecznie tam u Ciebie <3
    Kawa wygląda przepysznie, piłabym *--*
    Super post!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
  6. Ślicznie masz wszystko udekorowane:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ale Ci zazdroszczę pokoju! Jest tak cudnie, tak świątecznie, tak biało, od zawsze kochałam takie pokoje;) U mnie na razie nic, ale to dlatego że czekam na zmianę pokoju, w końcu gwiazdka za chwilę^^
    hero-dog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ooo jejku! *-*
    Uwielbiam świąteczne piosenki! Zawszę są one taką super odskocznią od nerwowych przygotowań świątecznych! <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. We all love listening to music and your Christmas just so adorable.

    new post on my blog

    http://www.fashionculturediary.blogspot.it/

    ReplyDelete
  10. Ale masz pięknie udekorowany pokoik *.* co to za książka?
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięcze

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia. Ja wiem, że to banał, ale one na prawdę bardzo mi się podobają :).
    Prezent dostałaś śietny. One Republic to świetna kapela. Lubie wiele ich utorów.
    Gratuluję też pomysłu na wpis. Wyszedł Ci perfekcyjnie. pozdrawiam http://pomau-nolimits.blogspot.com/2015/12/24-grudnia.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.