December 30, 2014

My proposals for New Year's Eve

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z pewnego rodzaju inspiracjami, które może w jakiś sposób ułatwią wam przygotowania do imprezy sylwestrowej. Nie będę się rozpisywać tylko od razu przejdę do rzeczy.
 Zaczynamy od paznokci, które chyba są moim jedynym kompleksem. Od małego je obgryzam, a teraz staram się je zapuścić, co byłoby ciężkie bez jakiejś dobrej odżywki. Ostatnio na stoisku Golden Rose, pani poleciła mi tę. Jej zadaniem jest przyśpieszanie wzrostu paznokci oraz wzmacnianie płytki. Użyłam jej jako bazy.
Zdecydowałam się na coś bardziej urozmaiconego, więc wybrałam trzy lakiery: srebrny (goldenrose), przygaszony fiolet (golden rose) oraz klasyczny czarny lakier (lovely).
Następnie zajęłam się makijażem, który mogliście już zobaczyć w tym poście (klik). Zachęcam do dokładnego przeczytania. Odsyłam was do posta, ponieważ nie chcę się już powtarzać. Użyłam cieni  z paletki Clinique, podkreśliłam jak zawsze brwi, nałożyłam maskarę i pomalowałam usta bezbarwnym balsamem eos. 
Dobra, czas przebrać się z piżamki! :D Nie, nie kręciłam włosów. Po prostu usnęłam w koku jak zawsze. Ale o to się nie boję, bo moja przyjaciółka nauczyła się kręcić włosy prostownicą, czego ja nigdy nie umiałam i w najbliższym czasie się pewnie nie nauczę. Na sobie mam koszulkę z Pull&Bear. Warto tam teraz zajrzeć, ponieważ są przeceny i można znaleźć dużo fajnych rzeczy :)
Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Przynajmniej ja kocham pisać dla was takie luźne posty. Jak mogliście zauważyć zmieniłam design na nieco minimalistyczny. Zawsze taki chciałam, więc myślę, że wam też przypadnie do gustu. Chciałabym wam życzyć świetnej zabawy sylwestrowej i wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzącego nowego roku! Wpadnę do was już w 2015 roku, aby przypomnieć parę ważnych momentów dla mnie z ubiegłego roku. Enjoy! x

14 comments :

  1. Super post! W designu się zakochałam uwielbiam takie <3
    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. Śliczna koszulka... i paznokcie.... i makijaż:) też lubie takie twoje luźne posty
    lavender-marshmallow.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jejku bierzesz się w tak młodym wieku za makijaż... Szkoda cery ;) W każdym razie jak już używasz cieni do powiek i podkreślasz brwi to według mnie powinnaś wyregulować je, ponieważ kształt jest najważniejszy. Najlepszy makijaż może zostać przyćmiony, a nawet "oszpecony" przez właśnie masę włosków na całej powiece. Ja polecam ci się udać do dobrej kosmetyczki :) Za 15 zł możesz całkowicie zmienić swoje rysy twarzy i przy okazji zrobić hennę, która przez tydzień pozwoli odpocząć ci od codziennego nakładania cieni na brwi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A i jak podkreślasz brwi wybieraj odcienie szarości. Stopią się one ładnie z brązowymi włoskami i delikatnie przyciemnią je. Unikaj brązowych, ciepłych barw, ponieważ nadają one brwiom rudą barwę.

      Delete
  4. Super post !
    Ładna koszulka ♥

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. jakie śliczne lakiery! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale świetna bluzka haha pizza don't make me cry :D
    Śliczne lakiery! Super post! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo się przechwalasz i nie chodzi tylko o ten post. To kupiłam tam, a to tam ;_;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przechwalam się? Przecież nawet jak kupię coś w secondhandzie to też piszę gdzie :) Więc nie uważam tego za przechwalanie się.

      Delete
  8. Fu nie umiesz pisac i wygladasz teraz jak babcia <33 :*

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.