December 22, 2014

Make up for Christmas Eve or New Year's Eve

Hej kochani! Dzisiaj w ramach serii świątecznej, która w tym roku okazała się chyba u mnie kompletną klapą, przygotowałam dla was post urodowy/kosmetyczny, który pojawia się u mnie dość rzadko. Muszę wam jednak powiedzieć, że codziennie nie stosuje podkładu i innych kosmetyków oprócz kremu, tuszu i cieni do podkreślenia brwi. Jednak wigilia lub sylwester jest czasem, kiedy chcemy wyglądać wyjątkowo i być może inaczej niż zwykle. Zapraszam do obejrzenia makijażu w moim prostym i w miarę naturalnym wykonaniu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krok 1
Pierwszym krokiem jest krem (w moim przyadku krem z La Roche-Posay, który łagodzi niedoskonałości), który będzie stanowić bazę dla naszego makijażu, który musi niestety trochę wytrzymać. Nałożyłam krem punktowo na niedoskonałości, które danego dnia postanowiły pojawić mi się na twarzy.
Krok 2
Następnym krokiem jest baza pod cienie oraz korektor, który tym razem zakryje wypryski i zaczerwienienia, których pod żadnym pozorem nie chcemy widzieć.
Krok 3
Podkład, który jest mocniejszy i bardziej kryjący niż codzienny. Warto zainwestować w coś lepszego, co w trakcie imprezy lub ważnego wydarzenia nie spłynie nam z twarzy!
Krok 4
Podkreślenie moich niestety rzadkich i jasnych brwi. W tym przypadku użyłam cieni z Estee Lauder.
Krok 5
Przechodzimy do powiek! Na początek całą powiekę malujemy białym lub innym jasnym cieniem, aby ją trochę rozświetlić. Skupiamy się również na pomalowaniu wewnętrznego kącika. 
Krok 6
Następnie brązowym cieniem malujemy powiekę od połowy oka i w kącikach czarnym. Rozcieramy całość, by uzyskać delikatne przejście z najjaśniejszego do najciemniejszego cienia.
Krok 7
Krokiem siódmym jest kreska, której według mnie nie może zabraknąć w mniej codziennym makijażu. Nie bawiłam się w jaskółkę, ponieważ sama nie do końca umiem ją rysować, dlatego namalowałam zwyczajną, prostą kreskę, bez zawijasów :) 
Krok 8
Cały makijaż dopełniamy naszą ulubioną szminką i gotowe! :)
Mam nadzieję, że taki pomysł przypadł wam do gustu. Chciałabym także prosić o to, aby nie brać mnie jako kosmetyczki zbyt poważnie, bo nie jestem ani osobą doświadczoną, ani jakoś bardzo uzdolnioną w tym temacie. Myślę jednak, że (szczególnie) dziewczyny bardzo miło odbierają takie posty i chcą je czytać :) 

12 comments :

  1. cudowny makijaż sama muszę coś wymyśleć bo w sylwestra jest ślub kuzyna i trzeba jakoś wyglądać

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajny makijaż, musze coś wymysleć na sylwestra moze zrobisz tez jakieś outfit na sylwestra? :)

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wygląda to Twoje oko <3
    A nie malujesz rzęs?? :)
    Super post.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie zapomniałam dodać zdjęcia :( haha

      Delete
  4. Ślicznie wyglądasz:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetny makijaż ;)
    http://jestemfolta.blogspot.com/2014/12/diy-choinka-z-makaronu.html#comment-form skomentujesz?

    ReplyDelete
  6. śliczny, delikatny i prosty makijaż! <3

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!
    Mój blog- ♡klik♡

    ReplyDelete
  7. Aaaa! Świetny pomysł na post!
    Mam takie same cienie z EL ;> Boskie przedostatnie zdjęcie! <33

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.