November 11, 2014

Urodziny oraz znowu o tym "czemu mnie nie było"

Hej kochani! Wreszcie mam zdjęcia, wenę i czas na pisanie. Chociaż z tym czasem to bym się trochę kłóciła. Kilka dni temu obchodziłam swoję czternaste urodziny i muszę przyznać, że były o wiele lepsze niż poprzednie. Po imprezie urodzinowej na pewno napiszę post, a teraz chcę wam powiedzieć, że moi przyjaciele zorganizowali wspaniałą niespodziankę i zrobili to tak dobrze, że nigdy bym się nie zorientowała! Teraz jakoś nie mogę ubrać tego wszystkiego w słowa, ale uwierzcie mi na słowo, że było super! Ostatnio trochę zapomniałam jak to jest być wizażystką, fryzjerką i modelką w jednym i powiem szczerze, brakowało mi tego okropnie. Tak naprawdę, jedyną przeszkodą zawsze jest brak czasu.. Wracając ze szkoły już robi się ciemno, a nie chcę wam pokazywać zdjęć robionych z ohydnym flesh'em. Zaczynam zbierać na nowy obiektyw. Stwierdziłam, że skoro interesuje mnie fotografia, warto już wcześniej zacząć w nią inwestować. Macie jakieś godne polecenia obiektywy? :) Czekam na komentarze. A teraz zapraszam was do obejrzenia zdjęć, które zrobiła mi ostatnio Weronika. 
-------- 
sweter: sh (h&m)
spodnie: klik 
buty: vans 

20 comments :

  1. oo ciekawa jaka to niespodzianka! :)
    Zmieniłaś design, śliczny! Ja swoje urodziny obchodzę 1 lutego, moze tez zostane mile zaskoczona:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nie wyglądasz na 14 lat! :)
    Jestem ciekawa, co takiego wymyślili Twoi przyjaciele :))
    Śliczne zdjęcia ^^

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Też miałam kilka dni temu urodziny! (dokładnie 6 listopada), w tym roku nie robiłam super dużej imprezy, ale rok temu moi przyjaciele zrobili mi również imprezę niespodziankę jak teraz Tobie *__*
    Czekam na zdjęcia, te są śliczne :)
    Wyglądasz na 16 lat, ale jestem piękna *__*
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. ślicznie wyszłaś, wszystkiego najlepszego, na grupie chyba ci składałam dwa razy

    http://dorooothy.blogspot.com/ <---jęśli ci się spodoba zaobserwuj PROSZE

    ReplyDelete
  5. Wspaniale jest mieć takich przyjaciół, :)

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia *.*

    http://by-sandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę tej niespodzianki od strony przyjaciół :)! Zdjęcia są przepiękne a co do lustrznaki to nie wiem ja mam dobrą ale zależy do jakiej ceny :)

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lustrzankę mam, pytałam bardziej pod kątem fajnych obiektywów :)

      Delete
  8. Zmieniłaś design? :)
    Świetne ostatnie zdjęcia! Kocham misiu! :*
    Najlepszego!


    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  9. cudowne zdjęcia, też nie mam czasu na zdjęcia, ale postaram się go jakoś znaleźć ;) http://debbyblog2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja absolutnie kocham stare obiektywy m42. Są mega tanie, wystarczy kupić przejściówkę. Tylko że jest manual focus, jak za starych czasów :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia! Wyglądasz na starszą. :)

    little-jay999.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.