November 24, 2014

Simple look

Zima zbliża się już wielkimi krokami. W sklepach już od dobrego tygodnia wiszą świąteczne ozdoby. Lubię taki przedświąteczny czas. Jestem osobą, która wyjątkowo zachwyca się świętami. A jest jeszcze do nich trochę czasu. Planuję dla was jakąś świąteczną serię, ale to na razie tylko pomysły, więc lepiej zostawię to na później. Może jakiś giveaway? Zobaczymy, na razie zapraszam was na konkurs, który aktualnie trwa. Macie jeszcze kilka dni! Konkurs TUTAJ. Ostatnio zrobiłam sesję małej Oli, której efekty być może będziecie mogli zobaczyć w najbliższym czasie. Trzeba przyznać, że praca z dziećmi jest o wiele trudniejsza niż z dorosłymi, ale myślę, że wcale nie było tak źle. Myślę, że Ola dała z siebie wszystko! Ostatnio wybrałam się z Nikolą i Patrycją na zdjęciai. Warunki do sesji były okropne, ale oczywiście musiałyśmy dać jakoś radę. Myślę, że zdjęcia wyszły naprawdę dobrze i co najważniejsze: nauczyłam się nie uśmiechać do zdjęć! Na razie może nie wygląda to świetnie, ale pracuję nad tym! Dzisiaj także pragnę pokazać wam nowy płaszcz, który dostałam od genialnego sklepu :) Może nie nadaję się on na zimę, ale jest naprawdę cudowny! Postanowiłam ubrać się klasycznie, a do tego założyłam spódniczkę w kratę, która jest idealna na święta. Uszyła mi ją moja babcia. Mam nadzieję, że stylizacja przypadła wam do gustu, ponieważ sama lubię takie zestawienia. Miłego oglądania! :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Potrzebuję twoich kliknięć, więc jeśli chcesz mi pomóc, proszę kliknij tutaj: 

koszulka: zara
spódnica; praca babci
kardigan: klik
płaszcz: klik
buty: h&m

19 comments :

  1. najpiekniejsze wlosy jeju! *-*
    świetna ta spodniczka, do tego zrobiona przez babcię :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Idealne buty :) czemu taka smutna na zdjęciach? :( zawsze wesoła byłaś


    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyszłaś na zdjęciach, wszystko mi sie podoba

    dorooothy.blogspot.com <---jeśli ci się spodoba ZAOBSERWUJ PROSZE

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia i outfit <3
    Taka świąteczna seria to będzie super sprawa :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  5. I love those sweaters and for winter those are what we need.

    I am Royal Wang, would you like to follow each other?

    http://www.fashionculturediary.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. Też lubię ten przedświąteczny czas :)

    ReplyDelete
  7. Też bardzo lubię święta ;) Babcia uszyła ci przepiękną spódnicę, a zdjęcia jak zwykle zachwycają :D
    3maj się ciepło!
    http://maya-maay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Również nie mogę doczekać się świąt!
    Twoja babcia świetnie się spisała z tą spódniczką:)) Piękna stylizacja!:)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Bardzo podobają mi się zdjęcia, a przede wszystkim tło na jakim zostały zrobione. :)

    ReplyDelete
  10. Świetna stylówka, no i genialny fotograf :-)

    ReplyDelete
  11. masz świetny styl! <3

    BLOG- ♡kliknij♡
    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie♡

    ReplyDelete
  12. Jejku! Jessica jak zwykle pięknie *-*
    Żałuję ogromnie, że nie możemy się razem wybrać na zdjęcia ;<

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Genialny blog i cudowne zdjęcia !
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Mój blog Zapraszam

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.