October 15, 2014

Sunny days

Hej kochani! Piszę z przerwami. Część z was zasypuje mnie pytaniami, kiedy będzie nowy post, kiedy coś nagram, itp. Odpowiedź brzmi: nie wiem. Chodzę do szkoły tak jak wy, więc jeżeli uczycie się i mocno się staracie, na pewno wiecie, że w ciągu dnia po prostu brakuje czasu. Niecodziennie mam czas na napisanie posta, zrobienie zdjęć i nagranie filmiku. W sumie nie brakuje mi niczego prócz czasu, który ucieka bardzo szybko. Zostają mi weekendy, więc proszę was o wyrozumiałość. Kocham dni, kiedy świeci słońce. A dokładniej lubię momenty kiedy zachodzi. Wtedy ogrzewa ono każdy liść i ciała ludzi tworząc cienie. Jakiś czas temu byłam z dziewczynami na nocowaniu u Marty. Poszłyśmy z Weroniką i Martą na pola zrobić zdjęcia. Panował tam taki cudowny klimat... Z resztą według mnie idealnie oddają to zdjęcia. Cieszę się, że jeszcze jest ciepło i słońce często wychodzi zza chmur. W pochmurną pogodę zawsze mam zły humor co nie służy mi, ani osobom w moim otoczeniu. 

koszula: nn
legginsy: stradivarius
buty: h&m
pierścionki: stradivarius, h&m
bransoletka: nn (chorwacja) 

Jak podobają się Wam zdjęcia? Które najlepiej przypadło wam do gustu? 

25 comments :

  1. Jesteście siostrami? Bardzo podobne do siebie! :)
    Też kocham zdjęcia w świetle zachodzącego słońca, wtedy jest najlepszy klimat.

    zapraszam
    bailuj.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. you two look so pretty!

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Te zdjęcia mi się najbardziej podobają z Twoich wszystkich! :D
    http://krolowanikola.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jakie sliczne zdjecia! Niesamowicie wygladacie <3

    http://helloitsjoann.blogspot.com/

    -JoAnn

    ReplyDelete
  5. super set i świetne włosy!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    ReplyDelete
  7. Genialne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem :). Zdjęcia w takim otoczeniu są super, szczególnie te z drabiną są wyjątkowe. Niesamowicie wyglądacie, a Ty masz cudowną koszulę ♥! Post jak zawsze świetny.
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  8. Ale jesteście z przyjaciółką do siebie podobne! Śliczne zdjęcia! <3
    Też przez szkołę mam mało czasu na bloga, a na dodatek popuł mi się komputer..grr..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ale piękne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie. - KLIK

    ReplyDelete
  10. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.

    And you also know how costly it can be to have backlinks
    to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at
    our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My web page Cheap High PR Tumblr Blogs

    ReplyDelete
  11. piękne zdjęcia, ale nie maluj tak mocno ust, postarza Cię to :) to tylko rada, ogólnie jesteś przepiękna <3

    ReplyDelete
  12. oo jakie ładne zdjęcia :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jejku jakie piękne zdjęcia !
    Słoneczne dni i to jeszcze w jesień są na prawdę wyjątkowe.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  14. obie śliczne <3
    masz bardzo fajny styl, podoba mi się ... to coś włochate :D chyba sweter :D buty też świetne <333
    zapraszam do mnie --->http://madzialenkalife.blogspot.com/#_=_

    ReplyDelete
  15. podoba mi się!

    famelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Śliiiiczne zdjęcia! ;*

    http://closeyoureye.blogspot.com/ ---- Zapraszam!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.