October 12, 2014

Spotkanie z czytelniczką!

Hej misie! Ostatnio odbyło się spotkanie z jedną z moich czytelniczek. Powiem szczerze, że na początku bardzo się stresowałam. Wstałam wcześnie i od rana o tym myślałam. Umówiłyśmy się pod jakimś sklepem, następnie poszłyśmy do parku. Rozmawiałyśmy o bloggerkach, vloggerkach, modzie i urodzie! Potem tematy zeszły na naszą rodzinę, przyjaciół, szkołę. Dostawałam mnóstwo pytań od Patrycji, ale ja też zadawałam ich równie dużo! Bardzo miło jest słyszeć od drugiej osoby słowa typu: "nie wierzę, że tu jesteś". W niektórych momentach naszej rozmowy miałam ochotę rozpłakać się ze szczęścia. Oczywiście na początku spotkania zapytałam czy Patrycji nie będzie przeszkadzać to, że będę nagrywać vloga i robić zdjęcia. Jednak z tym nie było poblemu, a na jej twarzy pojawił się szeroki uśmiech!  Kiedy rozmawiałyśmy o filmach, Patrycja znała chyba każdy z nich! Nie mogę uwierzyć w to, że kogoś na tyle interesuje moje życie. Patrycja jest świetną dziewczyną. Przede wszystkim szczerą, kochaną i miłą osobą. Chciałabym spotykać wiele takich czytelniczek. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś spotkać chociaż jakąś część was :) Większość czasu spędziłyśmy w koneckim parku. Chodziłam tam przez całe moje dzieciństwo. Cudownie było spędzić tam chociaż jeden dzień. Dzień spędziłyśmy też na mieście. Zrobiłyśmy trochę zdjęć. No i oczywiście nagrałyśmy film, do którego was zapraszam!


top: szafa mojej koleżanki z klasy-Patrycji xx 
spódniczka: bershka 
kurtka: stradivarius
buty: h&m

blog Patrycji: http://patusia16.blogspot.com/

20 comments :

  1. Super jest spotkać taką pozytywną osobę. :)

    ReplyDelete
  2. Jeju, zazdroszczę ♥ Ja bym bardzo chciała się z Tobą spotkać!


    Mój Blog - klliik!♥♥

    ReplyDelete
  3. Jeny, takie spotkanie to naprawdę świetna sprawa. Takie momenty są wspaniałe dla każdej blogerki, świetne zdjęcia :)

    Obserwuję!:)
    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Obejrze pozniej filmik, ale czytalam juz na jej blogu o spotkaniu z Toba☺
    feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. świetnie dziewczyny ;) Pozdrawiam ! ♥

    ReplyDelete
  6. Ale super, że się spotkałyście! Zazdroszczę! <3
    Super też, że nagrałyście filmik, Patrycja jest śliczna, tak samo jak i Ty :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. http://madzialenkalife.blogspot.com/#_=_
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  8. super, że miałyście możliwość spotkania się! :D

    pisanepasja.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  9. Bardzo zazdroszczę Wam tego spotkania, gdybym miała możliwość spotkania z Tobą chyba oszalałabym ze szczęścia! Fajnie, że od razu złapałyście kontakt, widać to, chociażby po zdjęciach, które są naprawdę piękne :).
    Dodam, że kocham Twoje dołeczki w policzkach, są takie słodkie ♥.
    xx
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  10. Super, że udało Ci się spotkać ze swoją czytelniczką. Zazdroszczę, że masz taką fankę, zresztą pewnie masz takich więcej. I nic dziwnego bo twój blog jest świetny! Obserwuję, i będę częściej wpadać ^^
    Buziaki i zapraszam do mnie ;**
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Prześlicznie wyglądacie na tych zdjęciach, fajnie, że udało Wam się spotkać:)
    http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ojejku, zazdroszczę i tobie i Patrycji. Chciałabym się kiedyś spotkać z moją czytelniczką (co pewnie się nigdy nie wydarzy) lub ulubioną blogerką.
    Świetne zdjęcia i vlog!

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog) KLIK

    ReplyDelete
  13. Oo świetnie że się spotkałyście! :) Śliczne zdjęcia <3

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  14. super spotkanie!:)

    ReplyDelete
  15. Świetnie,że udało się Wam spotkać! <3
    Zdjęcia... nie będe tutaj się rozpisywać są po prostu śliczne!

    Zapraszam do mnie :) http://vikis-vikiis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.