October 10, 2014

She bijou

Witam, witam, witam! Ostatnio dostałam paczkę od She Bijou! Zamówiłam kilka bransoletek i kolczyki, które powędrowały do pani od muzyki. Taki skromny prezent na dzień nauczyciela! :) Biżuteria przyszła bardzo szybko (dwa dni od złożenia zamówienia), zapakowana była w malutkie opakowanie. Trochę się obawiałam czy znajdę tam wszystko, ale na szczęście się zgadza. Opakowanie bardzo urocze. Zobaczyłam je i już wiedziałam, że rzeczy w małej paczuszce będą śliczne! Tak też jest.Wszystko wygląda przecudownie! Chodzę w biżuterii już kilka dni i jak na razie nic się z nią nie dzieje. Na tyle opakowania napisane jest, że nie wolno spać w biżuterii oraz mieć jej na sobie podczas kąpieli, ale to wydaje się całkiem normalne. Na stronie można zamówić także ozdoby personalizowane. Sama zamówiłam bransoletkę z moim imieniem i imieniem mojej przyjaciółki. W dodatku biżuteria jest bardzo tania! A teraz za handmade można czasem kupić za połowę swojego budżetu.  Sumując, polecam wszystkim tą biżuterię, bo jest naprawdę świetna!



25 comments :

  1. Biżuteria jest naprawdę prześliczna! Wszystko wydaje się być pięknie wykonane i z pewnością takie jest. Z chęcią zamówiłabym taką bransoletkę dla przyjaciółki :). Uwielbiam takie delikatne ozdoby. Poza tym miły gest z Twojej strony, że postanowiłaś zamówić coś dla pani od muzyki, na pewno ucieszy się z prezentu.
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  2. Przecudna biżuteria! Najpiękniejsze są dla mnie bransoletki ♥
    http://maya-maay.blogspot.com/ Trzymaj się :)

    ReplyDelete
  3. Świetny wpis :) Naprawdę podoba mi się ♥

    ReplyDelete
  4. świetna biżuteria. W jakim programie zrobiłaś przerobiłaś 1 zdjęcie. Jakbyś mogła mi napisać w komentarzu u mnie na blogu! :)

    Mój Blog - klliik!♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę pogłębiłam i dodałam napis w photoscape.

      Delete
  5. Jeju jakie świetne bransoletki *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ładna biżuteria:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. hello!,I like your writing very so much! proportion we keep in touch extra abouht your article on AOL?
    I need an expert on this area to unravel my problem. Maybe thst is you!
    Taking a look ahsad too peer you.

    my webpage Toeic test; uc.shi720.com,

    ReplyDelete
  8. Rzeczywiście wyglądają na ładnie wykonane :]

    ReplyDelete
  9. ciekawe! a jaka jest cena takiej bransoletki z imieniem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli się nie mylę, coś około 15 zł. Lepiej jednak sprawdzić na stronie :)

      Delete
  10. Cudne bransoletki, przejrzałam stronę sklepu i jestem pod wrażeniem, ceny nie są takie wysokie a biżuteria przepiękna!

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Prawidziwa bizuteria z duszą
    śliczne jest wszytsko

    ReplyDelete
  12. Way cool! Some very valid points! I appreciate you
    writing this article and the rest of the site is very good.


    Feel free to surf to my blog: TOEIC Listening
    ()

    ReplyDelete
  13. This is the perfect web site for anyone who wishnes to find out
    about this topic. You know a whole lot its almost tough to argue with you (not
    that I really will need to…HaHa). You definitely put a brand
    new spin on a topic which has been discussed for years.Excellent stuff,just great!


    Feel free to surf to myy webpage TOEIC Vs TOEFL

    ReplyDelete
  14. As the admin oof this site is working, no uncertainty very rapidly it will be well-known, due to its quality contents.


    Here is myy website - online toeic Test (Uc.shi720.com)

    ReplyDelete
  15. What a information of un-ambiguity and preserveness of precious
    familijarity concerning unexpected emotions.

    Also visit my page: Freee TOEIC Test ()

    ReplyDelete
  16. super :) zapraszamy www.life-plaza.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.