October 26, 2014

Pielęgnacja włosów i twarzy

Hej kochani! Przyszła pora na post urodowy, który przez dość długi czas się tutaj nie pojawiał. Nigdy nie uważałam, że moja cera jest idealna. Jak 3/4 nastolatek na mojej cerze pojawiają się wypryski. Jedanak uważam, że wyglądałabym bardziej tragicznie bez żeli oczyszczających, mleczek oraz innych produktów do mycia twarzy. Najgorszy czas mojej cery już raczej minął. Na zdjęciach poniżej zastosowana jest tylko delikata obróbka, bez retuszu niedoskonałości. Nigdy z czegoś takiego nie korzystałam. Uważam, że to lekka przesada. Jak mieć zdrową cerę? Nie wiem czy jestem odpowiednią osobą do przekazania wam tej wiedzy (na pewno nie przykładem), ale mogę co najwyżej powiedzieć jak staram się utrzymać ją w normie.
Nie ulega wątpliwości to, że twarz trzeba po prostu myć. Ja stosuję różnego rodzaju mleczka, żele oczyszczające, od czasu do czasu maseczki. Jeżeli się malujecie, dokładne zmycie makijażu wieczorem gra dużą rolę w utrzymaniu waszej cery w dobrym stanie. Jak na razie nie miałam większych problemów ze skórą. Zero stanów zapalnych. Tylko i wyłącznie pojedyńcze krostki z powodu dojrzewania. Chyba najgorszym problemem jest przemęczenie i stres, który zdecydowanie źle wpływa na naszą skórę. Na co dzień staram się nie używać podkładu, bo po sobie widzę jak bardzo zniszczy cerę. Jednak jeżeli nie możecie się bez niego obejść, pamiętajcie żeby od czasu do czasu zrobić sobie tzw. "odwyk" czyli 2-3 dni bez makijażu :) Podsumowując: oczyszczanie twarzy rano i wieczorem, dużo snu, ograniczenie stresujących sytuacji, dni no make-up. 
oliwkowy żel oczyszczający: ziaja | kozie mleko (mleczko+tonik): ziaja
Dużo osób zadaje mi pytanie "co robisz ze swoimi włosami, że są takie jakie są, używasz jakiś odżywek, specjalnych szamponów?". Odpowiedź brzmi "nic". Nie kręcę włosów, nie prostuję. Krótko mówiąc nie robię nic co im nie sprzyja lub co mogłoby je zniszczyć. Nie używam jakiś specjalnych odżywek. Od czasu do czasu (np. raz na tydzień) umyję je zwykłą odżywką z sieciówki. Nie wydaję połowy swojego majątku na szampony. Trzeba jednak przyznać, że nie przyzwyczajam włosów do jednego szamponu. Biorę to co stoi aktualnie na wannie, haha! A gdyby mówić poważnie, po prostu zmieniam szampon za każdym myciem. Podsumowując: nieczęste prostowanie lub kręcenie włosów pod wpływem ciepła, częsta zmiana szamponów, od czasu do czasu zastosowanie odżywki. 
Tutaj jeden z moich ulubionych szamponów!
timotei with jericho rose
odżywka pantene pro-v
szampon hipoalergiczny biały jeleń
Moje włosy czeszę ukochaną szczotką Tangle Teezer! Która jest już ze mną paręnaście dni. Sprawdza się świetnie. Nie zamieniłabym jej na żadną inną. Bardzo dobrze wyprofilowana, z gęsto osadzonymi ząbkami. Masuje głowę, idealnie rozczesuje. Włosy się nie elektryzują. Jak najbardziej na tak!
Podobają wam się posty urodowe? Chcecie ich więcej? 40 komentarzy=kolejny post tym razem z dużą ilością kosmetyków! :) 

18 comments :

  1. Ile kosztuje ten oczyszczający żel oliwkowy z ziaji?
    weronika-zieniel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetny post! Chciałabym,żeby posty tego typu pojawiały się tutaj częściej,oczywiście w miarę możliwości :) Masz cudowne włosy,strasznie zazdroszczę Ci ich! Pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  3. Fajnie piszesz takie posty:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja kocham szampony z Alterry :)

    ♥Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :

    http://lumemorials.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dużo osób je chwali, chyba muszę spróbować :)

      Delete
  5. Ja mam właśnie w planach kupić sobie Tangle Teezer :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Też mam TT tylko, że fioletowo-różową! Jest boska! <3
    Super post, pisz częściej takie urodowe :)
    Śliczne zdjęcia, kocham kosmetyki z Ziaji <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja ogólnie mam zamiar kupić sobie tą szczotkę, ponieważ słyszałam bardzo dużo dobrej opinii, jeżeli chodzi o to dzieło. jednak zawsze znajduję jakąś wymówkę, hehe.

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jak ja dawno produktów z Ziaja nie używałam

    ___________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jejku masz piękne włosy! *-*
    Co powiesz na wymianę postów? Czekam na odpowiedź u mnie ;)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mam TT od miesiąca, kupiłam miętowo-różową z edycji limitowanej. Ale Twój typ jest chyba nieco starszy, bo szczotka mojej siostry ma już inny kształt niż Twoja a była zamawiana razem z moją miesiąc temu i należy do standardowej oferty.

    ReplyDelete
  11. A ja przestawilam sie na szampon z jonsons baby jest najlepszy, delikatny i nie obciaza wlosow :)

    emilllka.blogspot.pl

    ReplyDelete
  12. A ja przestawilam sie na szampon z jonsons baby jest najlepszy, delikatny i nie obciaza wlosow :)

    emilllka.blogspot.pl

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.