October 2, 2014

Jadę na koncert!

Może zacznę od początku... Dokładnie 15 września dowiedziałam się o koncercie Ed'a w Polsce. Z jednej strony cieszyłam się bardzo, ale z drugiej chciało mi się płakać (nie chodzi mi o płacz szczęścia). Wiedziałam w końcu, że nie mam żadnych oszczędności. Mimo wszystko czekałam aż bilety wejdą do sprzedaży. Po lekcjach chodziłam do szkolnej kaplicy pomodlić się i po prostu poprosić, żeby się udało. I tak szczerze mówiąc, to NAPRAWDĘ dużo daje. Okazało się, że w dniu wyjścia biletów zostaję w domu, bo byłam trochę przeziębiona. Chciałam jechać na ten koncert z Julką-moją szkolną (?) przyjaciółką. Około godziny dziesiątej zaczęłam węszyć po internecie i szukać czegokolwiek. Znalazłam bilety, które okazały się bardzo tanie jak na taki koncert. Spodziewałam się, że najlepsze miejsca będą za około 800zł. a były za równe 225. Zaraz po sprawdzeniu i odświeżeniu strony zobaczyłam, że miejsca te są niedostępne i zdziwiłam się, bo nie minęło nawet 15 minut. Przez ten cały czas kontaktowałam się z Julką i dowiedziałam się, że jej tata pojechał szybko do empiku wziąć ostatnie dwa bilety. Oczywiście zwróciliśmy całą sumę, a ja odkładam teraz pieniądze, żeby oddać mamie. Postanowiłam, że nie chcę jej obciążać niemałym kosztem. Płakałam i przeżywałam to bardzo. Naprawdę, tak strasznie się ucieszyłam. Wiem, że było to spowodowane też tym, że strasznie lubię twórczość Ed'a i sam jego sposób bycia. Teraz jak o tym piszę, chce mi się płakać. Jedno z moich marzeń spełni się w piątek 13-tego. Nie wierzę w to nadal. 
KTO SIĘ WYBIERA NA ED'A?
--------
kurtka: no name
spódniczka: praca babci 
koszulka: sinsay
naszyjnik: sinsay
buty: converse

FILMIK O KONCERCIE!

25 comments :

  1. Bardzo zazdroszczę Ci tego biletu :). Ed to jeden z moich ulubionych wykonawców, ale ja nie mam możliwości, żeby pojechać na ten koncert. Jak wspomniałaś, to niemała suma, niestety...Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się go usłyszeć na żywo :).
    Przepięknie wyglądasz!
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  2. mówiłaś że nie można ich jeszcze kupić... bardzo bym chciała :)

    pola-na-blogu.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jeeju zazdroszczę, jak to ja oczywiście dowiedziałam się po fakcie :( Ale w sumie nie miałabym jak dojechać :((

    emilllka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. A ja płaczę, bo nie pojadę. :) Mam oszczędności, ale to za daleko. Mój piątek 13 zapewne przepłaczę i będzie pechowy ;')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mają być jeszcze bilety. Trzeba wierzyć, że się uda! :)

      Delete
  5. Ooo jejku, jak ja Ci zazdroszczę! *-*
    Też bym chciała :( Kocham Eda :(

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. To naprawdę jesteś z Julką szczęściarą :) Ja piosenki Eda lubię i chętnie bym się wybrała, ale zbieram na koncert JB o ile będzie w Polsce. Prześliczne zdjęcia, a jakość dosłownie powala !
    http://maya-maay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ciekawe polaczenie;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam go :D fajnie ze trafił Ci sie koncert zazdroszczę :) ładne zdjecia i fajny look


    ladyfashworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Też chciałabym spełnić marzenia i jechać na koncert idoli ale niestety jeszcze ie wybierają sie do polski :(

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. łał! zazdroszczę Ci:)

    zapraszam do siebie: justhappyintheclouds.blogspot.com
    Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza lub obserwacji;)

    ReplyDelete
  12. Super ! Zazdroszczę ci ! Filmik jest po prostu super ... musiałaś mieć wielką odwagę, aby tak opowiadać i nie kręcić za dużo. Wszystko do rzeczy ! Brawo ! bądź z siebie dumna na prawdę :D
    Zapraszam na nowy zdjęciowy post !
    http://cetrin-blog.blogspot.com/2014/10/hej-kochani-mam-zamiar-zaczac-nagrywac.html

    ReplyDelete
  13. Boże jak ci zazdroszcze :') oglądając filmik popłakałam się. Widać że to twoje marzenie :)
    Ja też miałam jechać, ale nie wyszło, niestety.
    Mam nadzieję że koncert się uda <3

    writtenbyjulita.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, że wywołałam takie emocje :) Dziękuję!

      Delete
  14. fajnie , że się udało :) życzę miłej zabawy ! :) super stylizacja :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale ci zazdroszczę, mi się nie udało a to mój idol. Tak bardzo chcę tam być, jednak jak ktoś chcę odsprzedać to za ponad 400 zł, co dla mnie jest przesada już. Konkursy moja nadzieja :D
    http://lifemizip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Baw się dobrze! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I have read so many posts concerning the blogger lovers bbut tthis post is really a
    good piece off writing, keep it up.

    Here is my blog - TOEIC Test (Www.010-5260-5333.com)

    ReplyDelete
  18. I just couldn't depart your site before suggesting that I extremely enjoyed the usual information a person provide to your guests?
    Is gonna be back regularly to investigate cross-check new posts

    Take a look at my page: toeic reading (question.Miclad.com)

    ReplyDelete
  19. Quality articles is the crucial to attract thee visitors to visit the website, that's
    what this web page is providing.

    Here is my weblog; toeic speaking test sample questions

    ReplyDelete
  20. Your main goal is to give you the fast lending products for out of work service merely according to your own need and need One month later you must have another $3000 for just a kitchen renovation work; you simply ask for the money out of your bank with your available line of credit, and the
    money is deposited into your account Social GLONASS, an additional
    project, might be applied to individuals that the
    government makes should be administered, including the older people, children, the ones with poor vision There has to be evidence of earnings directly deposited in to
    a bank account Many graduates forget to repay because adequate
    jobs isn't found after causing school and causes student loan standard Most economical planners are using
    figures like Ninety or 89 for time to die for plenty of people As a recipient, the midshipman will expend his mature year carrying out
    independent scientific study at unique facilities just like the National Commence of Specifications and Know-how Create your loan provider, requesting that your
    chosen student loans end up being forgiven because of the fact that you are disabled If you are searching to have an easy budgetary source to get answering the demand of urgent situation on time,
    payday cash loans for pensioners turns out to be ideal for a
    person As I speak with recruiters, company managers, mayors in addition to city
    officials across the country, I actually keep ability to hear the
    same thing; "for every job beginning, we get many hundreds of applications A different car suggests you have well-known yourself and are now in charge of making an enormous financial commitment These creditors assess the financial status of each and every purchaser of their own and decide a deal appropriately The business may elect to base their own estimate in historical info by critiquing their own movement of uncollected financial records during the past a long time The reason being we know which the interest rates might be low and we'll probably acquire more loans because of it Another thing to don't forget is that you'll probably get to perform job that some just dream about from the civilian earth; may it be discarding unexploded bombs or maybe fixing the engine of your F-15 Strike Eagle There are more things you can do to further improve your credit report, nonetheless they can not get started until you 1st obtain a replicate and assess the information posted Nonetheless, if you know you to ultimately be a financially responsible individual that keeps track of their own expenses, using a charge card and immediately paying it off may be another affordable option which assists you develop good credit The Nursing Training Loan Payment Program (NELRP) is really a government paid program intended to help rns repay the student loans in return for 2 years of service in a experienced, non-profit nursing center In 1970 the Health Education and learning Assistance Behave provided lending products for students pursuing degrees throughout medical and health job areas For instance, you may have decided to go returning to college along with have the funds because of it They will relate, in most cases, to the basic safety that a bank feels, nevertheless there are other individuals

    Visit my web site - instant approval payday lenders ()

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.