October 21, 2014

Classy

Hej kochani! Ugh, chciałabym być tu częściej, ale chyba i tak nie jest aż tak źle, a blog nie zarósł kurzem. Kiedyś nie znosiłam jesieni za to, że jest tak ponuro i szaro. Kiedy wszyscy zachwycali się kolorowymi liśćmi, które zaraz spadną z drzew ja siedziałam cicho i nie wyobrażałam sobie jak w ogóle można się tak cieszyć jesienią. Ale powiem wam szczerze, że dopóki jest ciepło, a słońce świeci, jesień jest całkiem znośna. W weekend wybrałam się z Kasią na zdjęcia. Po napisaniu posta na moim fanpage'u, natychmiast napisała. Nadal poszukuję modeli/modelek do zdjęć, dlatego chętnych serdecznie zapraszam! Na to wyjście ubrałam się w moje ulubione kolory. Czarny, biały lub szary to dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie lubię kolorowych ubrań. Jesień to w sumie jedyna pora roku, kiedy mogę ubierać się na czarno. W lato jest znowu za gorąco! Wiem, że jak zwykle przychodzę do was z ootd, ale mam wrażenie, że na blogu bardzo lubicie posty związane z moimi ubraniami! Na youtube chyba najbardziej podobają wam się haule, ale spokojna głowa, za niedługo jeden z nich pojawi się na kanale. Oczywiście nie miałabym problemu z postami tematycznymi, dlatego jeżeli chcecie ujrzeć tutaj taki, piszcie! 
----------
Na ten chłodny dzień wybrałam zwykły szary t-shirt, białą spódniczkę, masywny, gruby, secondhandowy kardigan oraz moje ulubione buty na obcasie! Całą stylizacje doprawiłam niezwykle delikatnym naszyjnikiem od BornPrettyStore oraz plecaczkiem od RoseWholeSale. Zapraszam do tych sklepów, bo można upatrzeć tam naprawdę niezłe perełki, a ceny są nieduże. Muszę jednak wspomnieć, że naszyjnik przyszedł połamany. Jak widzicie jest on zrobiony z małych kwiatuszków. Kilka płatków po prostu odpadło przy rozpakowywaniu. Naszyjnik miał przyjść także biały. Nie chciałam wciskać wam kitów, że naszyjnik był cudowny itp, bo nie na tym rzecz polega. A ja nie zamierzam was oszukiwać. Zastanawiam się czy kontynuować tą współpracę, ale myślę, że o ile jest to jednorazowy incydent, można to wybaczyć. Plecak natomiast jest świetny i nie mam żadnych zarzuceń :)
kardigan: sh
t-shirt: sinsay
spódniczka: bershka
plecak: klik klik
naszyjnik: klik klik
------
Bransoletka, którą zamówiłam dla przyjaciółki. Również z RoseWholeSale

22 comments :

  1. " i nie mam żadnych zarzuceń :) "
    bez obrazy, ale co Ty masz z polskiego ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co Ci przeszkadza w tej części zdania? Jak już tak bardzo Ci nie leży to może będzie pasować "i nie mam do niego żadnych zarzuceń". A jak już tak się "bawimy" to przed znakiem zapytania nie ma spacji :) Z polskiego mam piątkę.

      Delete
    2. raczej: nie mam nic do zarzucenia... zapytaj polonistki ;]
      pozdro

      Delete
    3. Okej. Popełniłam błąd :) Wystarczy?

      Delete
    4. tak, spoko ;)

      Delete
  2. http://3.bp.blogspot.com/-3CliHKhdyU4/VEZsnCotHNI/AAAAAAAAGsY/9UCKR2XRI8Y/s1600/IMG_6270.JPG
    Śliczne!

    ReplyDelete
  3. Pięknie prezentuje się stylizacja w całej scenerii. :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie :) W ogóle ciekawy blog, trzymaj tak dalej! ;)

    www.acratello.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia :) Masz śliczne włosy

    http://lifeagusi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale śliczny plecak i bransoletki *__*
    W ogóle outfit super i zdjęcia!! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny naszyjnik :)


    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Swietny naszyjnik! To nic dziwnego ze nie masz czasu czesto pisac:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Naszyjnik jest świetny, od dawna na niego czekam w sklapeach :.

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  10. Jejku, piękne masz te włosy! *-*
    Co byś powiedziała na współpracę?

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. piękne zdjęcia , śliczna stylizacja wyglądasz w niej cudownie :*
    bardzo ciekawy blog
    zapraszam do siebie :**

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  12. śliczne bransoletki :)

    http://kiskawikusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śliczny plecak :)

    czy mogę prosic o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    ReplyDelete
  14. boski jest ten plecak !
    całość bardzo fajna i całkiem w moim stylu :)

    ReplyDelete
  15. Cudowny ten plecaczek *o*
    Stylizacja śliczna !

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.