September 6, 2014

Witamy w szkole

Witam. Minął już tydzień. Był on dość ciężki, ale do przeżycia. Mam wrażenie, że funkcjonuję jak jakiś robot.. Szkoła, dom, lekcje, nauka, sen, szkoła, itd. W tym roku więcej czasu poświęcam na codzienne studiowanie podręcznika. Nie mam czasu na pisanie postów. Mimo tego, że już od dawna myślę nad napisaniem czegoś nowego. Cały wczorajszy wieczór spędziłam na powtarzaniu biologii, geografii i angielskiego. Trzeba przyznać, że nauczyciele już od pierwszych dni zaczynają przyzwyczajać nas do szkolnej rutyny. Na razie radzę sobie dobrze, staram się uczyć systematycznie. W sumie całkiem fajne jest to, że wróciłam do szkoły i spotkałam się ze wszystkimi. Dzisiaj idę na imprezę urodzinową do mojej koleżanki. Może uda mi się jakoś odreagować ten tydzień. Jeszcze raz chciałabym, życzyć Kasi wszystkiego najlepszego. Możecie pisać życzenia w komentarzach! Zrobi jej się bardzo miło. Wczoraj poszłyśmy z Weroniką na zdjęcia. Chciałam trochę pomóc jej w rozwijaniu bloga, na którego zapraszam.  Ja też się przy okazji załapałam, więc wreszcie mam jakiś tam materiał, który mogę wam pokazać. Co mogę jeszcze powiedzieć? Wszystko będzie jak dawniej, tylko posty będą pojawiały się trochę rzadziej, ale musicie mnie zrozumieć, ponieważ w roku szkolnym trzeba sobie czasem odmawiać. Oczywiście blog jest moim priorytetem, ale istnieje ich też o wiele więcej. Mam nadzieję, że jesteście w stanie wybaczyć mi drobne opóźnienia postów jakie nastąpią. Ostatnio zaczęłam oglądać "Illuminati-Przemysł muzyczny". Z roku na rok, bardziej interesują mnie rzeczy dziwne, więc jeżeli chcecie dowiedzieć się o tym jak wiele osób zrobiło z siebie gwiazdy podpisując coś takiego, a'la cyrograf z diabłem, zapraszam do oglądania. Bardzo ciekawa rzecz, którą warto zobaczyć. Ale już kończę pisać, bo nie chcę zanudzać. Zapraszam na zdjęcia!
---
Jak wam mija rok szkolny? Przypominam o życzeniach dla Kasi! xx

34 comments :

  1. Więc dla Kasi wszytskiego naj i spełnienia marzeń ! : ) I Twoje zdjęcia są cudne i masz piękne włosy <3

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja jestem w nowej szkole, więc dni mijają mi na razie szybko, wszystko poznaję itp. :)
    Śliczne zdjęcia *__*
    Kasia najlepszego :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kasia! Wszystkiego co najlepsze! Spełnienia marzeń :*
    Ja powoli przyzwyczajam się do szkoły, już codziennie spędzam po 2 godziny z matematyką hehe :)

    ReplyDelete
  4. u mnie nie było tak źle, dopiero się zaczyna:(.. :D
    Stóweczka Kasia!:*

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. piękne zdjęcia ;) masz przepiękne włosy. i oczywiście serdeczne życzenia dla solenizantki ;)
    http://creamshine.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Stóweczka myszko :*
    Jezu jakie masz cudowne dołeczki *.*
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wszystkiego Dobrego dla Kasi !! <3 a u mnie w szkole też ciężko bo w końcu już 1 lo :D <3 +śliczne zdjęcia i bardzo fajny post :x

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, masz bardzo ładne włosy! :)
    Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najlepszego Kasiu, spełnienia marzeń! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Masz swietna urode! Trzeba sie przestawic na szkolna rutynę, niestety.
    OBSERWUJE! :3

    http://nikola-bal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Śliczna jesteś, zazdroszczę ;)

    A tu mój świeży blog -> http://groszkowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wszystkiego najlepszego, Kasiu! ♥♥♥
    Też jestem po części zadowolona z powodu szkoły. Nie mam czasu na obijanie się i lenistwo, więc są plusy!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu sammy dress i blac five u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego najlepszego dla Kasi! ♥.
    Ja już jestem przyzwyczajona do szkoły, ale nauczyciele zasypują mnie pracami, więc mam mało czasu na blogowanie :c. Przepiękne zdjęcia!
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę Ci takich ślicznych i długich włosów :( A co do szkoły... chyba najgorsza jest monotonia, w którą wszyscy wpadamy, a na tym cierpi nasze dobre samopoczucie. Mimo to, to tylko kolejny rok, który zleci równie szybko co ten. A blog jak blog, jest ważny, ale są rzeczy ważniejsze i fajnie, że jesteś tego świadoma i nie stawiasz zwykłej zabawy wyżej niż prawdziwe obowiązki. Jeśli interesują cię Iluminaci to powinnaś pooglądać inne filmiki o tej tematyce, nie tylko związane z muzyką, ale i z filmami czy po prostu historią świata. Szczególnie interesujące są karty Iluminackie oraz to co przedstawiają rysunki z każdej talii, można się zdziwić ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)
    http://dazzlexme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczne i bardzo pozytywne zdjęcia :)

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. U mnie jak najbardziej ok mija rok szkolny ;D
    Sliczne masz włosy *.*
    szklanka-kakao.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ja jeszcze mam wakacje na szczęście♥

    Zapraszam do mnie na przyjemny konkurs! nie trzeba nic lajkować i obserwować, a do wygrania pocztówka+upominek z państwa do którego już jutro lecę! :)

    ReplyDelete
  18. Asking questions are really nice thing if you are not understanding anything totally, except this piece of
    writing presents good understanding yet.

    Also visit my webpage - Zobacz stronę tutaj (www.quepasa.co)

    ReplyDelete
  19. I think that everything said made a bunch of sense. But, what about this?

    suppose you typed a catchier title? I mean, I don't
    want to tell you how to run your blog, but what if you added a title to maybe grab people's
    attention? I mean "Witamy w szkole" is kinda vanilla.
    You should look at Yahoo's home page and
    note how they create post titles to grab viewers interested.

    You might add a related video or a pic or two to grab people excited about everything've got to say.
    In my opinion, it might bring your blog a little bit more interesting.


    My web-site - Zobacz tutaj (www.tandamnation.com)

    ReplyDelete
  20. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time
    a comment is added I get four e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove people from that service?
    Bless you!

    Here is my web-site Zobacz stronę tutaj, hdwallpaper.us,

    ReplyDelete
  21. Right here is the perfect webpage for everyone who wants to understand this topic.
    You realize a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really will
    need to…HaHa). You definitely put a new spin on a subject that's been discussed
    for many years. Excellent stuff, just wonderful!

    Look at my web page: Zobacz tutaj

    ReplyDelete
  22. Greetings from Colorado! I'm bored at work
    so I decided to check out your website on my iphone during lunch
    break. I love the information you present here and can't wait to take a look when I get home.
    I'm amazed at how quick your blog loaded on my phone ..

    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, wonderful
    blog!

    Also visit my web blog :: Zobacz tutaj (http://59.78.96.61:8082/dhome/view_profile.php?userid=869615)

    ReplyDelete
  23. Right away I am going away to do my breakfast, once having my breakfast coming again to read
    additional news.

    Take a look at my web page ... Zobacz tutaj, http://wafclan.com,

    ReplyDelete
  24. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience
    with something like this. Please let me know if you run into anything.

    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.


    Check out my webpage; Zobacz stronę tutaj (http://www.gameshades.net/forum/profile.php?id=433)

    ReplyDelete
  25. Touche. Sound arguments. Keep up the good spirit.


    Here is my website: target market [http://flattr.com/]

    ReplyDelete
  26. Its like you learn my thoughts! You seem to know
    a lot approximately this, such as you wrote the ebook in it or something.
    I believe that you simply can do with a few percent to force the message house a
    bit, however instead of that, that is magnificent blog.
    An excellent read. I will definitely be back.

    my web-site sexy women's costumes sexy women's costumes

    ReplyDelete
  27. Payoneer Account Registration
    earn free 25 $ with best payment processor in the world.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.