September 18, 2014

Czasem musi być źle, żeby było dobrze

Hej kochani! Już dawno nie było u mnie postu tematycznego, a wydaję mi się, że bardzo je ceniliście. Stwierdziłam, że mogę opisać pewną sytuacje, która stanowi niezły paradoks. "Czasem musi być źle, żeby było dobrze". Jak rozumiecie to zdanie? Myślę, że można dostać mętliku w głowie. Wydaję mi się, że czasem nie doceniamy tego co mamy. Ani ja, ani wy, ani reszta ludzi. Każdy z nas popełnia błędy, ale nie każdy chce je poprawić. Piszę ten post, ponieważ chcę znaleźć więcej osób, które spojrzą na świat z pozytywnym myśleniem i pokażą, że nawet Polacy znani z różnej wielkości dziur na drogach lub licznych, niemiłych sytuacjach zaprezentują siebie w ten prawdziwy, lepszy sposób. My, mieszkańcy Polski, jesteśmy najlepsi w narzekaniu! Ale o tym chyba każdy już wie i każdego to w jakiś sposób denerwuje. Oczywiście narzekanie nie bierze się z nikąd. Są różne, uzasadnione problemy. Szkoda, że dopiero wtedy, kiedy zdarzy się nam coś przykrego, zaczynamy doceniać to co działo się przedtem. Stajemy wtedy przed lustrem i myślimy "było wspaniale, jak mogłam/mogłem tego nie doceniać". Nie dopuśćmy do tego. Przecież gdybyśmy teraz doceniali to co jest (a nie oczekiwali tego co chcemy w przyszłości) obyłoby się bez żałowania. Ostatnio naprawdę zaczęłam o tym wszystkim myśleć i stwierdziłam, że skoro inni ludzie potrafią doceniać każdą rzecz (nawet niematerialną) jaką posiadają, to ja też mogę. W końcu jesteśmy równi. Muszę przyznać, że teraz staram się doceniać każdą, nawet malutką rzecz. Jestem szczęśliwa. Jednak dużą rolę odgrywa tutaj Bóg. Czekam na hejterów, którzy zaczną wytykać mi moje wierzenia. Droga wolna! Ostatnio bardzo dużo się modlę i to zawsze mnie uspokaja. Zacznijcie myśleć nad tym, jak wygląda wasza wiara i wasze życie. Pamiętajcie, że w każdej chwili możecie uczynić je lepszym! Macie wszystko czego zapragneliście: dom, rodzinę i przyjaciół. Tylko umiejcie za to podziękować! :)
-------
Dajcie znać jak podoba wam się post, design i nowe zdjęcia! :)

28 comments :

  1. Piękna Jess <3 !
    Roksana

    ReplyDelete
  2. Przepiękne zdjęcia ♥. Jestem zakochana w Twoich postach, i w nowym designie również!
    Ja też staram się cieszyć małymi rzeczami i doceniać to, co mam wokół siebie :).
    Podziwiam Cię, że piszesz otwarcie o swojej wierze, większość nastolatków się tego wstydzi!
    Pozdrawiam :).
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia i bardzo mądry post :)
    Kiedyś u siebie miałam podobny i pisałam prawie to samo, więc zgadzam się z Tobą ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Post jest bardzo mądrze napisany :) Zdjęcia prześliczne ;*

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetny post i bardzo fajne fotki ;)

    ReplyDelete
  6. Jak zwykle cudownie napisany post ♥

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny post dożo przekazujesz przez takie słowa :) śliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  8. Jeju Jessica super nowy wyglad-bardzo ladny.Tak jak juz wczesniej Ci pisalam masz sliczny usmiech! Czekam na kolejne posty i filmiki! Dziekuje za ten post- uwielbiam tamatyczne!
    karka-skoczek blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękny post, zdjęcia, ale brwi za mocne :)

    ReplyDelete
  10. Dziękuje, postaram się delikatniej malować ;)

    ReplyDelete
  11. Fakt, cała prawda.
    Wygląd bardzo mi się podoba. :)

    ReplyDelete
  12. Śliczna ;) Uwielbiam Cię czytać :)




    ReplyDelete
  13. Jesteś śliczna. A te słowa wspaniale ujęłaś i opisałaś. Ja kiedyś zwątpiłam w kościół, ale nie w Boga i koleżanka mnie uświadomiła i zaczęłam się modlić i było lepiej. :)
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~Zapraszam!~~

    ReplyDelete
  14. zdjęcia świetne , design też jak najbardziej na tak ;) a co do tytułu postu to ja zawsze powtarzam że bo burzy zawsze wychodzi słońce więc jeśli jest źle na pewno potem będzie dobrze
    http://creamshine.blogspot.com pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  15. Bardzo dobrze napisany post i przepiękne zdjęcia!
    Uwielbiam Cię z wielką chęcią czytam każdy post :)
    http://maya-maay.blogspot.com/ pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    ReplyDelete
  17. Masz racje dopiero wtedy, kiedy zdarzy się nam coś przykrego zaczynamy doceniać to co działo się przedtem.
    Śliczne zdjęcia i bardzo podoba mi się twój design.

    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    ReplyDelete
  18. zgadzam się, po złym zawsze przychodzi dobra chwila :)
    świetnie wyglądasz!

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Śliczna! :)
    Tak, my zdecydowanie za często narzekamy.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Fajne zdjęcia!
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.