August 31, 2014

Zakupy szkolne

Zapraszam na filmik!!!

Hej kochani! Jestem już na szczęście po moich szkolnych zakupach. Chyba bieganie po sklepach i szukanie super zeszytów, długopisów i innych rzeczy nie należy do przyjemnych. Oczywiście, jeżeli chcemy spędzić dobre kilka godzin w centrum handlowym, wśród ludzi, którzy jakimś cudem szukają tych samych rzeczy co my, to może wydawać się świetnym planem na letnie popołudnie! Przed wyjściem na zakupy postarajcie się sporządzić listę tego czego potrzebujecie oraz  ustalili sobie kwotę, którą chcecie wydać. Czyli ile maksymalnie można na to przeznaczyć. Jeśli macie silną wolę, nie wydacie fortuny na swoje zakupy! A jeżeli nie posiadacie silnej woli.. po prostu nakupicie tyle co ja! Właściwie z całej mojej listy kupiłam tylko kilka zeszytów, piórnik (a nawet dwa) i długopisy. Znalazło się milion problemów, z powodu których nie mogłam kupić potrzebnych mi rzeczy. Nie było moich upatrzonych ołówków, brak zeszytów w kratkę, a o kleju już kompletnie zapomniałam. Większość moich zakupów była dość... spontaniczna. Udało mi się kupić plecak! Ale nie wiem jak to z nim będzie, bo przez kilka miesięcy zdąrzyłam się przyzwyczaić do torebek i boję się, że mogę mieć problem. Był to najmniej zamierzony zakup. Miałam kupić torbę, ale jak zauważyłam cenę tego cudeńka stwierdziłam, że muszę go mieć! Dorwałam go na przecenie w Reserved na dziale męskim! Na mojej liście znalazły się długopisy. Z tego względu, że ciągle je gubię postawiłam na słodziutkie długopisy ze sklepu Sinsay, gdzie kupiłam też zeszyty, piórnik i gumki do włosów. Zawsze przydadzą się na w-f, kiedy każdy prosi o jedną! Podczas tych zakupów udało mi się również wpaść do Tk Maxx. Wiele z was na pewno wie, że jest to sklep, gdzie znajdzie się unikalne rzeczy, które przede wszystkim nie będą kosztować majątek jak w większości zagranicznych sieciówek. Rozglądałam się właściwie za butami. Miałam nadzieję, że znajdę coś do szkoły, ale niestety ciężko u mnie z rozmiarówką i tym razem mi się nie poszczęściło. Ale kiedy zobaczyłam urocze vansy szybko zadzwoniłam do mamy i spytałam o rozmiar buta mojej siostry. Okazało się, że słodkie, srebrne trampki są na nią! Stwierdziłam, że skoro i tak cena nie jest kosmiczna w porównaniu do tej regularnej to czemu by ich nie wziąć? Nie mogłam się im oprzeć i sama kiedyś na nie polowałam. Widocznie były przewidziane dla mojej siostry, hahaha! Kupiłam tam także piórnik w stylu vintage. Nie wiem co zrobię z tym poprzednim, ale myślę, że wykorzystam go jako kosmetyczkę do szkoły.
plecak: reserver
długopisy: sinsay
zeszyty:sinsay
gumki: sinsay
piórnik: tk maxx
piórnik: tk maxx
notesy: lidl
zeszyty: lidl
------
A wy? Gotowi na szkołe? 

31 comments :

  1. Tak! Gotowa na szkołę! :)
    Super rzeczy, szczególnie ostatnie zeszyty,piórnik w kwiatki i plecak ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja już gotowa. Te wszystkie rzeczy z sinsaya są takie urocze xx
    jozeefinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. notesy z lidla są śliczne!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  4. Świetne zakupy :) W granatowym zeszycie jestem zakochana:*
    Ps.Jak malujesz paznokcie to staraj się potem lakier wymazywać zmywaczem ze skórek, bo bardzo odwraca to uwagę :*

    ReplyDelete
  5. Piórniczek w kwiatki moim ulubieńcem ♥
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ja prawie nic nie mam jeszcze, haha
    Śliczny plecak (:

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo świetni filmik. Od razu zasubskrybowałam kanał. ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudowne rzeczy kupiłaś! Te z Sinsay'a od razu skradły moje serce ♥. A zeszyty na spirali z lidla - przesłodkie! Chyba będę musiała tam pojechać, chociaż mam już za dużo tego wszystkiego do szkoły, haha.
    mynameisdarly.blogspot.com - klik♥

    ReplyDelete
  9. Sinsay od razu skradł moje serduszko ♥ I ze strony kosmetyków, i gadżetów itd :*
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakość ciuchów może trochę kiepska, ale fakt gadżety są w porządku :)

      Delete
  10. Zeszyty, piórnik i plecak = świetne :))

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajne zakupy, a te notatniku cudowne <3

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczne zeszyty! :)

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿✿pisanepasja.blogspot.com✿✿

    ReplyDelete
  13. Te zeszyty z lidla są świete. Ja też je kupiłam z myślą o matematyce. Mam nadzieję, że się sprawdzą :)

    werciaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mnie jeszcze szkoła nie dotyczy, dopiero za miesiąc :D

    BLOG :3

    ReplyDelete
  15. Ja niestety już po szkole i jedyne co mnie czeka to studiowanie. Świetne zakupy, zakochałam się w tym piórniku w kwiaty :)

    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz też do mnie http://www.paulaes.pl/ :)

    ReplyDelete
  16. Osobiście jestem gotowa do szkoły! No prawie, ale takie drobiazgi dokupi się w ciągu roku :D Plecak świetny! Serio mi się podoba :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super plecak kupiłaś jest cudowny ♥

    ReplyDelete
  18. Ten blog został nominowany do LBA : )
    http://carpediem352.blogspot.com/2014/09/16-nominacja-lebister-blog-award.html?showComment=1409930367238#c8497675684178330121

    ReplyDelete
  19. Siemka :D od jakichś dwóch miesięcy korzystam z aplikacji, dzięki, której mogę oszczędzać właśnie na takich zakupach. Plecaki, zeszyty i reszta przyborów szkolnych, wszystko taniej:) Kliknij tutaj Kliniknij aby sobie zobaczyć :D

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.