August 11, 2014

#Serafin_Tour Kielce!

Cześć kochani! Ostatnio byłam na meet up'ie z Serafinem, Zmianoholiczką i McAndy'm. Na prawdę ciężko mi będzie ująć w słowa opis tego całego wydarzenia. Trzeba jednak przyznać, że było świetnie! Na początku mieliśmy mały problem z miejscem, bo w umówionym.. rozdawano darmową grochówkę! A większość starszych pań oraz panów tylko czekało, żeby skosztować darmowego jedzenia! No, bo przecież to całkiem za free, nie? Przenieśliśmy się pod jakiś pomnik, gdzie było dużo miejsca. Zaczęło się od wlepek, wszyscy rzucili się na Andy'iego. Mi też się udało! Potem zaczęły się zdjęcia, autografy i rozmowy. Powiem szczerze, że każdy z vlogerów jest tak samo pozytywnie nastawiony do wszystkiego jak na filmikach. Stresowałam się przed spotkaniem. Zastanawiałam się jak to będzie i w ogóle. Ale kiedy już się wszyscy zebraliśmy i zaczeliśmy rozmawiać, wszystko nabrało sensu! Zmianoholiczka wyglądała piękniej niż na filmikach. Andy oczywiście cały czas żartował, a Serafin wcale tak dużo nie przeklinał haha! Krótko mówiąc czułam się jakbyśmy znali się już co najmniej kilka lat. Nie miałam ochoty z tamtąd wracać. Świetny meet up, świetni ludzie, świetni vlogerzy! Jeżeli ktoś z organizatorów czyta właśnie tego posta, to niech wie, że odwaliliście kawał dobrej roboty i stworzyliście niesamowicie przyjazny klimat. Więcej takich spotkań w Kielcach! :) Oczywiście dziękuję też Julce, która nie zostawiła mnie samej. Fajnie też było dostać hugi od całej trójki. Jesteście kochani!
(Serafin, ja, McAndy, Zmianoholiczka)
Julka i Zmiano :)
Julka i Serafin :)
Ja i Serafin :)
Ja i Zmiano :)
Świetne wlepki!
Aw, nie uważacie, że McAndy i Zmiano idealnie do siebie pasują? :)
----
Mam nadzieję, że podobał wam się post! Jeżeli jeszcze nie wpadliście na kanały naszych świetnych vlogerów, możecie zrobić to teraz!

52 comments :

  1. Cudowny post i świetne zdjęcia :D Było się odezwać, to zabralibyśmy Cię w roli fotografa :) Jesteś niesamowicie pozytywną dziewczyną, tak trzymaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na następny tour jadę z wami! :D Dziękuję za komentarz Zmiano :)

      Delete
  2. Wow śliczne zdjęcia :) Zazdroszczę poznania takich osób, jesteś prześliczna!
    http://maya-maay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetne ♥ ej miałam tam jechać! xd ♥

    pozdrawiam i zapraszam + obserwuję:)
    http://olczblog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To trzeba było się wybrać! Nie pożałowałabyś :D

      Delete
  4. O ja, super post! Strasznie zazdroszczę! :)
    W ogóle świetne zdjęcia :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny post :} Co powiesz na wspólną obserwację? Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. ♡ ale super! ja znam ich niestety tylko z filmików :D

    ReplyDelete
  7. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam ich oglądać, na pewno było extra zobaczyć ich na żywo. Niestety w #serafin_tour nie ma miast znajdujących się blisko mnie ale może kiedyś :)
    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetnie! Dobrze, że miałaś okazję ich poznać :)

    ►HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM◄

    ReplyDelete
  10. Świetny post! :* też byłam na tym tylko że w Lublinie :3 Zapraszam do mnie :
    http://arbuzowa-blog.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno było równie świetnie jak u nas! ;)

      Delete
  11. Widzaialm juz kilka zdjec u innej blogerki, zazdroscze spotkania ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

    ReplyDelete
  12. Cudowne zdjęcia! I jak ładnie tutaj ;3
    Zostawiam Ci link do mojego bloga, jeśli chcesz wpadnij :))

    http://closeyoureye.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia!
    alieeenblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. fajnie piszesz, zazdroszcze Ci tego zdjecia z Serafinem <3

    ReplyDelete
  15. zazdroszczę, na pewno fajnie było spotkać takich ludzi ;))
    śliczne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Perfekcyjny post! <333 Genialny blog, od teraz będę tu wpadać bardzo często! :) Też byłam na spotkaniu, i było świetnie! :)

    Zapraszam (mam nadzieję, że zrewanżujesz się komentarzem):
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  17. Pięknie zdjęcia ;) Czy Zmiano nie ma czasem bluzki z sheinside?

    ReplyDelete
  18. Ładną masz kolezankę :)

    ReplyDelete
  19. Świetny post! Ale Ci zazdroszczę takiego spotkania,musiało być naprawdę fajnie :D! Bardzo podoba mi się Twój blog,na pewno będę wpadała tutaj częściej! Robisz fantastyczne zdjęcia i masz fascynujący dar do pisania!
    Pozdrawiam ;3

    ReplyDelete
  20. Świetny post! Uwielbiam całą trójkę vlogerów i zazdroszczę spotkania z nimi! Zdjęcia piękne relacjonują całe wydarzenie, fajny pomysł. :)

    http://polishtagteam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. kolejna osoba, której tak bardzo zazdroszczę. sama miałam iść do krakowa, ale tak jakoś wyszło, że jednak nie poszłam. świetne zdjęcia.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba było iść, nie żałowałabyś :)

      Delete
  22. Zazdroszczę bardzo spotkania ze Zmiano i Serafinem :/ Też bardzo chciałabym się z nimi zobaczyć a niestety nie mam jak :(
    Zapraszam http://hejtutajsandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Gratuluję! Ładna bluzka :)
    www.omenayao.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Oh ale fajnie mialas! Zazdroszcze! <3

    http://helloitsjoann.blogspot.com/

    -JoAnn

    ReplyDelete
  25. Looks like you all had such a wonderful time. The quality of your photos are great.

    http://kintsugioflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fajnie, że mogłaś spotkać się ze swoimi idolami ;))
    Jessika wymieniasz się może postami? Odpowiedz proszę u mnie

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jejku, zazdroszczę ci że miałaś okazję ich spotkać. Strasznie chciałabym tam być :(

    Blog: http://by-sandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Zazdroszczę Ci spotkania! Mam nadzieję że kiedyś ich spotkam ^^

    ReplyDelete
  29. Podoba mi się tu u Ciebie.
    Obserwuję i pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  30. zazdroszczę meet'upu z takim ludźmi . przyznam szczerze, że ich nie znam ale i tak zazdroszczę spotkania z pełnymi energią ludźmi :). musiało być świetnie :D
    differentdiamond.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Jaka śliczna Zmianoholiczka :) Sama zastanawiam się, czy pójść na to spotkanie, które będzie w Krakowie ;)

    ReplyDelete
  32. Ale super, mega zazdroszczę, niestety w moim mieście ich nie będzie. Moje marzenie spotkać Zmiano !

    ReplyDelete
  33. śliczna jesteś, super post! :*
    obserwacja za obserwację?
    http://little-klaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ale Ci zazdroszczę że spotkałaś zmiano ! uwieelbiam ją:)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Nie ma to jak spotkanie z ludźmi, którzy podzielają nasze pasje :)

    Pozdrawiam !

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. beautiful photos!))

    would you like to follow each other via GFC or bloglovin?
    If yes, just follow me and I will follow you back)
    http://svlnblog.blogspot.ru

    ReplyDelete
  37. wygląda na to, że było świetnie! :)

    zapraszam ♥ inspire-someone.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. oo.. zazdroszczę spotkania :))

    olaandnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Musiała być świetnie :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę tym wszystkim osobom, które spotkały ciebie :). Strasznie chciałabym spotkać tych wszystkich youtuberów.
    Po zdjęciach widać, że zlot był bardzo udany! :).
    Pozdrawiam.
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.