August 15, 2014

First photos

Hej kochani! Niedawno dostałam aparat, na który już tak długo czekałam. Oczywiście obczajanie wszystkich opcji sprawiło mi strasznie dużo frajdy! Kupno zapoczątkowało wiele pomysłów na różne proekty. Założyłam kanał na youtube, na którym będę umieszczać filmiki (klik tutaj). Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka zdjęć zrobionych tym aparatem. Muszę powiedzieć, że od pierwszego zdjęcia wiedziałam, że ten aparat to cudo! Teraz ustawianie ISO, przysłony sprawia mi tyyyle radości! No i oczywiście nie da się zapomnieć o tym świetnym dźwięku przy robieniu zdjęcia. Takie małe rzeczy a tak cieszą! Muszę przyznać, że lustrzanka jest jednak chyba najbardziej komfortowym sprzętem i dla bloggerki. Nie trzeba się martwić o jakość zdjęć, co zawsze mnie stresowało. Nie ma problemów z ostrością, bo i tak zdjęcie zawsze będzie dobrze wyostrzone. Jeżeli nie chcecie, możecie robić zdjęcie automatem, chociaż mi to nie sprawia jakiejś wielkiej przyjemności. O wiele większa satysfakcja jest wtedy, gdy wyostrzycie zdjęcie sami, plus ustawicie wszystkie inne czynniki sprzyjające dobremu zdjęciu. Kiedyś zrobię post o fotografii, jak już bardziej się w to wszystko zagłębię.Na razie zostawiam was ze zdjęciami, które bardzo przypadły mi do gustu, mimo tego, że moim statywem była sterta książek, a fotografem samowyzwalacz.
 Jak podobają wam się zdjęcia? :)
-----
JESZCZE RAZ ZAPRASZAM NA MÓJ KANAŁ!

41 comments :

  1. Ja bym chciała mieć lustrzankę :( Genialne zdjecia! I filmik też :D

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zdjęcia sa bardzo dobrej hakości. Sama nie mam możliwości zakupu lustrzanki musi mi wystarczyć narazie telefon :(


    werciaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia, bardzo dobra jakość (:
    zazdroszczę ci, że możesz dysponować takim sprzętem !

    ReplyDelete
  4. Oo fajnie, że masz ten nowy aparat :)
    Śliczne zdjęcia, szczególnie to ostatnie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia. Ja wczoraj dostałam również lustrzankę na urodziny. Ale nadal prawie nic nie ogarniam hahaha.
    I próbowałam sama ustawiać ostrość ale nie wiem jak :x
    http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. Widzę, że masz tu zapięte wszystko na ostatni guzik :). Zdjęcia są naprawdę bardzo dobrej jakości i to mi się podoba. Ogólne wrażenie Twojego bloga oceniam na mocną 5 :)
    ***************************************************************************************************************************
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJĘ I CZEKAM NA REWANŻ

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia *_* Też miałam dużo frajdy, gdy dostałam aparat :D
    http://kinga-kigusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia. Widać , że masz pojęcie o tym , co robisz. :) Też marzy mi się lustrzanka.
    Ps. Obserwuję od jakiegoś czasu i masz bardzo ciekawego bloga moim zdaniem. Zapraszam do siebie.
    http://taowladnietamarzeniami.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. pamiętam ile ja miałam frajdy kiedy dostałam w ręce swój aparat! haha :D
    śliczne zdjęcia <3
    czekam na filmiki ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podobają te zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  11. Pierwsze zdjęcie cudowne *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ciekawa notka, swietne zdjecia. *-*
    Sliczna jestes. ;*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Też zamierzam założyć kanał na yt.
    Mam nadzieję, że moje plany dojdą do skutku ;)
    Fotki świetnej jakości, a to bardzo ważne :)

    Uściski,

    http://realweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajne zdjęcia ;)
    blogmalolaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też mam ten aparat i go kocham!:)

    ReplyDelete
  16. Chciałabym mieć lustrzankę :c Piękne zdjęcia *.*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowne zdjęcia! Marzy mi się lustrzanka ale gdybym miała na nią zbierać to zajęło by mi to dobrych kilka lat. Nietstey muszę męczyć się z moim starym aparatem, ale mimo wszystko staram się by zdjęcia były ja najlepsze!
    Racja - lustrzanka jest idealna dla bloggerek. Ale jest natomiast problemem noszenie jej ze sobą w celu porobieniu zdjęć na mieście czy nakręceniu filmiku ponieważ jest dość duża, no i cenna, także normalnie do torebki jej się nie schowa jak zwykłej cyfrówki. Ale to chyba tylko jedyna wada, haha :p

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się w pełni! Niestety noszenie lustrzanki w tą i z powrotem jest kłopotliwe i przede wszystkim da się ją łatwo zgubić, ale mimo wszystko to świetna rzecz ;)

      Delete
  18. No ba! Lustrzanki są super ,haha :D.Zdjęcia śliczne ,naprawdę super wyszłaś :*
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej! Dziękuję za komentarz :) Podziwiam Cię bardzo jako bloggerkę :)

      Delete
  19. Oj pamiętam gdy ja się cieszyłam jak dostałam swoją lustrzankę, niesamowite uczucie :)
    +Obserwuję.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. bjuti dziewczyna jesteś!!!POzdrawiam Ciebie i całą rodzinkę;) Ciocia

    ReplyDelete
  21. kochanie, czemu usunęłaś komentarz ciociuni?

    ReplyDelete
  22. Widać, że dobry sprzęt, bo robi porządne zdjęcia :)
    Mój aparat do najlepszych nie należy, ale daje rade i na razie nie mam co wymieniać.

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia, wyglądasz cudownie :). Kocham Twój uśmiech, jest taki... niewymuszony :).
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  24. Cudowne zdjęcia! ♥

    http://openuppaula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Musisz mieć naprawdę świetny sprzęt skoro TAAAAKIEEE SUUUUPEEER zdjęcia robi :)) Obserwuję bez dwóch zdań, świetny blog!

    http://sylwiasdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.