August 18, 2014

Croatia!

Hej hej kochani! Jestem na Chorwacji i świetnie się bawię! Tylko to mogę na razie powiedzieć. Niby cały czas spędzam z rodziną i znajomymi, ale i tak jest super. Tutejszy klimat jest nieziemski. Krótko mówiąc.. wszystko czego dusza zapragnie! Ugh, Chorwacja jest piękna. Z początku wcale się taka nie wydawała, ale po pierwszym spacerze stanowczo zmieniłam zdanie! To trzy najważniejsze rzeczy, które mi się tu podobają: wszędzie są kwiaty, miasto jest pełne drzewek oliwnych oraz białych budynków i oczywiście pogoda, która praktycznie nigdy nie zawodzi! Oczywiście minusem są kamieniste plaże, ale to oczywiście jest do przeżycia i nikt nie robi z tego tragedii. Z resztą, w mieście jest tyle polaków, którzy wybrali to miejsce, że nie ma wątpliwości z tym jak jest tutaj ładnie! Strasznie podoba mi tutejsza się architektura. Tak jak mówiłam: dużo jasnych budynków w nadmorskim stylu. Jest super! Nie wiem czy wytrzymam całe dwa tygodnie, bo to jednak dość długi okres czasu, ale myślę, że nie będę się nudzić. Myślę, że odległość, która dzieli mnie z ludźmi, których znam pozwoli mi trochę się zrelaksować i odświeżyć umysł przed nowym rokiem szkolnym. Czego mogę wam życzyć? Życzę wam, abyście w pełni wykorzystali ostatni miesiąc wakacji. Tak, żeby w czasie nauki nie żałować niewykorzystanego czasu. Trzymajcie się! Tymczasem, zasypuję was zdjęciami


Zdjęcia z miasta:


Zdjęcia z plaży i naszego domku:
Jak podobają się zdjęcia? :) Chcecie jeszcze jakiś post z Chorwacji?

58 comments :

  1. Śliczne zdjęcia ! Widać że świetnie się bawisz, zazdroszczę :)
    http://maya-maay.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia!
    Udanego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  3. ale pięknie.. Mam nadzieję, że za rok odwiedzę chorwację - to mi się marzy ;) Udanego pobytu ;*

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia !
    masz piękny uśmiech
    sama pojechałabym do Chorwacji . . . . ale może w następnym roku :)
    życzę udanego pobytu i zapraszam do siebie http://nicol-i-grzanka.blogspot.com/2014/08/hejtne-cie.html

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! Czekam na więcej zdjęć z Chorwacji :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia !
    Zawsze chciałam pojechac na Chorwację :(

    moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! Też chciałabym kiedyś odwiedzić Chorwację :3 Odpoczywaj,bo w roku szkolnym nie będzie na to czasu :D Czekam na kolejne zdjęcia i jakieś wiadomości "co u Ciebie" na grupie na facebook'u! I wracaj szybko bo tęsknimy :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za komentarz! Postaram się być aktywniejsza na grupie ;)

      Delete
  8. Bardzo ładne i wyrazne zdjęcia jak również widoki :**

    http://roksanablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Cudowne zdjęcia, z tego co widzę to Croatia jest bardzo ładna :). A Ty wyglądasz ślicznie! Czekam na kolejne posty z Chorwacji, xx.
    Mój blog-kliiiiik!

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcie! Widać, że masz aktywne wakacje, a ostatni miesiąc chcesz spędzić jak najlepiej. Ja już teraz siedzę tylko w domu, nigdzie nie wyjeżdżam, wszystkie wakacyjne wyjazdy mam już zaliczone :)

    Nowy post! Zapraszam! Wyraź swoją opinię! ;)
    http://la-vie-est-cruelle.blogspot.com/2014/08/jaki-powinien-byc-blog-wedlug-mnie.html

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia! Pewnie, że chcemy jeszcze posty i oczywiście zdjęcia z Chorwacji! *____*
    Zazdroszczę, udanego pobytu tam i obyś się nie nudziła :) :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno zrobię jeszcze jeden albo i dwa posty :)

      Delete
  12. Chorwacja jest fantastyczna, też się zakochałam w niej po pierwszym spacerze. :) i może nawet jeszcze w tym roku znów się tam wybiorę.;)
    piękne zdjęcia wrzuciłaś, poczułam się jakbym tam sama teraz była. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Chorwacja jest piękna bardzo ci zazdroszczę ,że tam się wybrałaś miałam w tym roku jechać ale jednak pojechałam do Włoch za rok na pewno sie tam wybiorę :)
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA NOWY TROCHĘ NIE DOPRACOWANY DZIŚ DODAŁAM PIERWSZY POST :)
    http://neverlosehhope.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdj, nawet widać, że cię troszkę opaliło ;)
    Ja już byłam w Chorwacji, i też mi się bardzo spodobało :) <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat tu mnie jeszcze w ogóle nie złapało, ale mam nadzieję, że będzie lepiej! :D

      Delete
  15. Ale ci zazdroszczę! Zdjęcia niesamowite i faktycznie opaliło cię:D

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jaki masz aparat?

    ReplyDelete
  17. Robisz piękne zdjęcia :D Widze że ten nowy aparat się sprawdza ;)

    ReplyDelete
  18. W Chorwacji byłam już mnóstwo razy i już po pierwszym zdjęciu wiedziałam, że to ten kraj <3.

    ReplyDelete
  19. Chorwacja to piękny kraj. Świetny blog i zdjęcia.
    Może wpadniesz? Dopiero zaczynam
    http://uchwycone-chwile-inspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia ;)

    http://madi-madeleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Twój blog strasznie mi się podoba :)
    Wygląd jest genialny
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Oooo tak! Więcej postów! :)
    Pięknie *-* Wiele sesji mogłabym tam zrobić ;<

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, zgadzam się :) Są tutaj świetne miejsca!

      Delete
  23. Świetne zdjęcia :)
    No przydałoby się więcej postów z Chorwacji <3
    Ja jeszcze nigdy nie byłam w tym kraju :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia:) Ja też byłam w chorwacji na dwa tygodnie, ale w lipcu. Mi akurat bardziej przypadły do gustu kamieniste plaże, dzięki nim woda w morzu jest czyściutka:) http://meryandret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Kocham Twojego bloga i to jak Go prowadzisz ♥ Mogę czytać Twojego posta setki razy, a i tak nadal będzie on tak samo ciekawy. Życzę Ci wiele osiągnięć i sukcesów z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz jak najdłużej pisać!
    Może w kolejnym poście dodaj przemyślenie, sposoby na nudę? Chętnie bym przeczytała takie posty na Twoim blogu.

    Pozdrawiam :)
    http://livpily.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Zastanowię się nad tym :) Jak wrócę do domu to może uda mi się coś wykombinować ;)

      Delete
  26. Ja miesiąc temu wróciłam z Chorwacji, w której byłam 4 raz! Ahh, to miejsce nigdy się nie nudzi :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  27. Wow! Zazdroszczę!
    http://blogmithmith.blogspot.com
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    ReplyDelete
  28. zazdroszczę wyjazdu, słyszałam, że w Chorwacji jest naprawdę cudnie. *,*
    cudne zdjęcia :)
    także Tobie, życzę, abyś wykorzystała wszystkie możliwości z pobytu w tak uroczym miejscu ! ♥
    obserwuje ;)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Byłam w Chorwacji dwa razy i jest tam przepięknie! :))
    Z chęcią przeczytam jeszcze jakieś posty związane z Chorwacją :*
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia.
    Ja byłam w Chorwacji dwa lata temu i na pewno jeszcze tam wrócę.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Masz piękny design..
    Świetny blog
    No i przede wszystkim bardzo ciekawe posty

    W wolnej chwili wpadnij do mnie
    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. piękne zdjęcia, kocham Chorwację <3
    zazdroszczę bo w tym roku nie miałam okazji tam pojechać :<

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Chorwacja jest piękna i jasne, że chcemy więcej postów ze zdjęciami z niej ;)

    http://amelia-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcia, ja też w tym roku byłam na Chorwacji. Już po raz drugi i naprawdę kocham ten kraj. Tam jest przepięknie <3

    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Cudowne zdjęcia! :)
    Też byłam w tym roku w Chorwacji. :)
    Jestem za! Dodaj jeszcze kilka postów z Chorwacji! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  36. ♡ uśmiech na każdym zdjęciu poproszę! :D

    ReplyDelete
  37. Naprawde sliczne zdjecia <3 Ja nigdy nie bylam w Chorwacji, naprawde mi sie tam pogoda i mam nadzeje ze uda mi sie tam kiedys pojechac.
    Podoba mi sie twoj blog, niestety jeszcze nie moge zaobserwowac poniewaz czekam na jeszcze pare postow :))


    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Naprawde sliczne zdjecia <3 Ja nigdy nie bylam w Chorwacji, naprawde mi sie tam pogoda i mam nadzeje ze uda mi sie tam kiedys pojechac.
    Podoba mi sie twoj blog, niestety jeszcze nie moge zaobserwowac poniewaz czekam na jeszcze pare postow :))


    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. cudowne zdjęcia zresztą jak i cała notka *o*
    + nie będę kłamać...strasznie zależy mi na obserwatorach, chcę dobić do 200. Pomożesz? To działa na zasadzie ty mnie, ja ciebie. Jeśli się skusisz to zapraszam do siebie :) --> Mój blog, klikaj!

    ReplyDelete
  40. ślicznie tam i świetne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

    ReplyDelete
  41. Hey, just stumbled across your blog and these pictures are lovely, you look really pretty in them. :) And the ice-cream looks delicious haha :P
    -Paige
    paigeelizabeth1.blogspot.fr

    ReplyDelete
  42. Przepiękne zdjęcia.
    Długo zapuszczałaś włosy? :)

    alexshia-a.blogspot.com | buziaki

    ReplyDelete
  43. cudowne zdjęcia! :)
    Twoje włosy to cuuudo!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia. Chciałabym kiedyś pojechać do Chorwacji :)

    zapraszam do mnie
    http://flowers-demons.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. jesteś prześliczna! też chciałam zawsze pojechać do Chorwacji, jednak do tej pory mi to nie wyszło :(
    cudowne masz włosy, ja już gdybym nie obcięła miałabym takie jak Ty, jednak były za bardzo zniszczone. :(
    ♦ Zapraszam na mojego bloga:
    http://lusiiblog.blogspot.com
    Dopiero zaczęłam ! ♥♥♥

    ReplyDelete
  46. Hello, i think that i noticed you visited
    my blog thus i got here to go back the favor?.I'm attempting to find
    things to enhance my site!I assume its ok to make use of a few of your ideas!!


    my web blog ... cheap web hosting usa

    ReplyDelete
  47. W jakim mieście byłaś w Croati? :)

    pola-na-blogu.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.