July 6, 2014

What's in my beauty bag?

Hej kochani! Dziś przychodzę do Was z typowo dziewczęcym postem. Jest to temat, który jest bardzo popularny na amerykańskim youtube. Mianowicie "what's in my beauty bag"! Czyli "co jest w mojej kosmetyczce". To jest akurat kosmetyczka podręczna, którą zabieram na przykład do miasta, do szkoły czy na jakieś krótkie, jednodniowe wyjazdy.
Moją kosmetyczkę zakupiłam w sklepie Sinsay za mniej niż 10zł. Jest ona stosunkowo mała, ale nie mam w niej wielu rzeczy, więc jak dla mnie jest idealna! Przejdźmy do jej zawartości.

W mojej kosmetyczce muszę mieć minimum 3 szminki! Kocham je, a nigdy niewiadomo, kiedy jedna z nich może się przydać!
Pierwsza szminka jest w bardzo neutralnym kolorze. Wręcz cielistym. Jest niezauważalna. Znajdziecie ją w szafach Essence w Naturze, Hebe i Douglas'ie za jedyne 10zł!
Druga pomadka jest z Golden Rose. Kupiłam ją po obejrzeniu recenzji. Jest ona z kolekcji Velvet Matt. Ma różowy kolor. Jest dostępna na wyspach Golden Rose za około 12zł.
Czas na pomadkę, którą już chyba każda z was zna! Baby lips! To jest wersja, która zostawia delikatny kolor. Kupiłam ją za około 10zł.
Ze sobą zabieram także balsam, który idealnie pachnie! Ma waniliowy aromat. Wszystko co waniliowe, kocham! Dostałam go w prezencie :)
Właściwie tych perfum nie powinnam nosić w podręcznej kosmetyczce, bo są dla mnie zbyt ważne haha. Mianowicie są to moje nowe ulubione perfumy i za nic nie chcę ich stłuc. Są jednak tak piękne, że czuję potrzebe psikania się nimi kilka razy w ciągu dnia, więc noszę je ze sobą! Dostępne w Zarze!
Następną rzeczą, właściwie moim niezbędnikiem jest maskara z Bourjois. Właściwie aktualnie maluję się tuszem z L'Oreal, ale kiedy coś mi się rozmarze do akcji wchodzi Bourjois! Aktualnie w Super-Pharm jest na niego promocja.
Biały lakier! Chyba hit tych wakacji. Ja kupiłam swój w Golden Rose za niecałe 7zł. Jest fajny, wystarczą dwie warstwy, aby idealnie pokryć paznokcie. Według mnie, jak na biały lakier to super :)
No i oczywiście korektor! Gdyby jakaś niechciana krostka pojawiła się na moim czole w najmniej odpowiednim momencie! Zapomniałam o dwóch rzeczach. Chodzi o próbkę perfum i krem. Więc streszczę je szybko i powiem tyle, że nigdy nie wiadomo kiedy zechcę ich nosić. Dlatego warto nosić je ze sobą :)
-------
Na zdjęciach możecie zobaczyć nowe logo! Dajcie znać czy wam się podoba :)

22 comments :

  1. te perfumy muszę wypróbować :)

    ReplyDelete
  2. Piękny kolor ma ta pomadka z essance. :-)

    ReplyDelete
  3. jakoś sama nie mogę się przekonać do białego lakieru na pazurkach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też miałam z tym problem, bo wyglądał dla mnie trochę jak korektor :D

      Delete
  4. Mnie ciekawi ta szminka z essence ;) muszę zobaczyć w naturze.

    lovesomespace.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetna! Na moim blogu jest recenzja tych pomadek :)

      Delete
  5. Śliczna torebka ;)
    Bardzo podoba mi się ta szminka o cielistym kolorze, jest śliczny! ;)

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  6. Kurdę muszę właśnie kupić sobie biały lakier do paznokci niedługo :)
    A nowe logo śliczne, kosmetyczka tak samo ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja do ust stosuje jedynie bezbarwny balsam ;))
    Muszę zaopatrzyć się w biały lakier, bo mam wiele, a akurat tego brakuje :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. śliczna kosmetyczka i bardzo ciekawa zawartość :)

    ReplyDelete
  9. Ja to w sumie nie mam w ogóle kosmetyków (tzn. Do makijażu) XD

    http://immortal-hell.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  10. Ładne logo i super post :) Ja też muszę w końcu sprawić sobie jakąś szminkę.

    w-weronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ja jestem osobą, która z kosmetyków praktycznie nie ma nic :D oczywiście perfumy, eyeliner, tusz do rzęs się znajdzie :D

    ReplyDelete
  12. Z mojej podręcznej kosmetyczce też obowiązkowo znajdują się pomadki, nie wyobrażam sobie nie zabrania ich !

    ReplyDelete
  13. No moja kosmetyczka składa się z pomadki i Nivea. hahah wolę być naturalna :D


    Odsyłacz:
    Mój blog: http://szuszunia-photography.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/ola.madejska.photography

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie u mnie i tak za wiele nie ma :D Maluję się tylko tuszem i pomadką :)

      Delete
  14. Baby lips uwielbiam te pomadki <3




    <a href="aleksandra-blogujee.blogspot.com>MÓJ BLOG ZALEŻY MI</a>

    ReplyDelete
  15. pierwsza szminka mnie zaciekawiła bardzo ;) a perfum chciałabym powąchać hehe ;)
    + super nagłówek, pięna jesteś ooo :)

    ReplyDelete
  16. każdy teraz ma tą pomadkę BabyLips. :)
    piękna jesteś!

    http://werczill.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah tak, baby lips to już historia! Dzięki :)

      Delete
  17. Baby lips, wszędzie ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. perfumy z Zary- najlepsze jakie mogą być! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://paniemm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.