August 1, 2014

Wakacyjny świecznik | DIY

Hej kochani! Wakacje to czas kiedy kupujemy miliony niepotrzebnych pamiątek. Często wydajemy na nie dużo pieniędzy, co jest niepotrzebne. Dlaczego nie zrobić czegoś samemu? Dzisiaj pokażę wam jak zrobić świecznik, który z pewnością będzie przypominał wam letnie wspomnienia! Potrzebne będzie nam: szklanka, naczynie np. słoik po musztardzie, piasek dekoracyjny (znajdziecie go w sklepach typu "wszystko po pięć złotych" lub po prostu w jakimś sklepie plastycznym, muszelki, świeczka.
 Do szklanki wsypujemy piasek. Wsypujemy go na zmianę. W moim przypadku raz szary, raz biały. 
 Piasek utworzy paseczki.
 Do szklanki wkładamy muszelki...
 oraz świeczkę! :)
 Wasza wakacyjna pamiątka gotowa!
Podobają wam się takie posty? :) Dajcie znać w komentarzu!

35 comments :

  1. swietny, dodawaj więcej ! :) na pewno z niego skorzystam ( z tego pomysłu) .

    ReplyDelete
  2. Piękne! Uwielbiam takie rzeczy, jendak nie mam gdzie ich trzymać :(

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM zorganizowałam giveaway z okazji pierwszych urodzin bloga. Do wygrania crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego dnia!

    Elwira

    ReplyDelete
  3. szkoda, że będąc nad morzem nie kupiłam muszelek ;(//świetne DIY :)

    nochanel.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie to wyszło :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny dodatek. Bardzo fajnie się komponuje. Muszelek nie mam, ale zastąpię kamyczkami. Może efekt trochę gorszy, ale pomysł mi się spodobał i chcę to w pokoju. :D

    http://deszczem-pisane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetny. Biore sie do pracy!c :)

    ReplyDelete
  7. Super , osobiście chyba także wykorzystam :))
    Zapraszam do mnie http://kammma.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. jak zawsze Jessi ma fajne pomysly :) haha

    ReplyDelete
  9. Rób więcej DIY, zawsze masz świetne pomysły i łatwe w wykonaniu :)
    http://zuziacwikla.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zgadzam się z tobą:) Że niepotrzebnie wydajemy pieniądze na jakieś pamitki .
    Świetne DIY i ładne zdjęcia, może wspólna obserwacja ? ZAPRASZAM DO MNIE : http://miriam-tyniec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Slicznie to wyszlo! <3
    Rob wiecej DIY!

    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    ReplyDelete
  12. Świetny post! Uwielbiam DIY a to jest naprawdę świetne! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pięknie Ci to wyszło, świecznik jest w bardzo letnim klimacie :). Chcemy więcej DIY, bo Twoje są świetnie i proste!
    Mój blog - kliiiik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak będę miała więcej pomysłów to będą pojawiały się one częściej :)

      Delete
  14. Ale pięknie wygląda ten świecznik! Muszę wypróbować to DIY ;)
    Uwielbiam czytać takie posty, zdecydowanie pisz ich więcej :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  15. ślicznie to może wyglądac w łazience albo gdzies gdzie jest bardzo spokojnie <3
    świetny post !

    http://xccdv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. jeju efekt końcowy jest cudowny,chyba spróbuję taki wykonać :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. A ja właśnie jutro jadę nad morze.

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. U MNIE POST Z DISNEYLANDU :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Robiłam taki w zeszłym roku jak byłam nad morzem i miałam piaski z kilku plaż :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam coś podobnego na kanale "5 sposobów na..." Bardzo pomysłowe :)

      Delete
  19. Łatwe do wykonania, a jakie efektowne. :) Świetny post!
    http://openuppaula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny pomysł! :) Efekt jest wspaniały i od razu widać, że to coś wakacyjnego.

    olivee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ale świetny. No cudny po prostu ^-^. Ja uwielbiam posty DIY. :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? :)
    fovingues.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Proste do wykonania, a efekt cudny ;)

    ReplyDelete
  23. Jeeej,ale fajne ! :D Na pewno wykonam sobie taki świecznik z muszelkami <3

    www.a-real-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ale pyszności, no i świetna świeczka!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    ladygabon.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Great DIY! And your blog is really lovely :) Do you want to follow each other?
    All the best,
    Lara
    just-anotherfashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetny pomysł, piękne wykonanie! :))
    http://klajdikaads.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.