July 4, 2014

No make up-nowa akcja!



Witam!
Już od dawna planowałam zrobić jakąś akcję. A teraz wpadłam na dość dobry według mnie pomysł! Kiedyś ktoś mądry powiedział, że jeżeli ma się pomysł to warto go zrealizować od razu, bo ktoś może nam go zwinąć. Więc jestem tu i zaraz wyjaśnię wam dokładnie wszystko! Chodzi o to, żeby odkryć piękno w sobie, ale też w innych. Ostatnio dodałam post bez makijażu [tutaj możecie go zobaczyć]. I o to też chodzi. Na moją pocztę, fejsa, fanpage'a wysyłacie zdjęcie bez makijażu! Jedyny "kosmetyk", którego możecie użyć to szeroki uśmiech na waszej buźce :) Pamiętajcie, że każda z was jest piękna! Wysyłajcie swoje selfie!
Ja już zmyłam swój makijaż. Czas na was!

Zdjęcia zbieram do sierpnia! Jak wcześniej mówiłam można je wysyłać na mój mail: jessi.slo@interia.pl na mój fanpage lub na moje prywatne konto na facebook'u. Zapraszam również wszystkie bloggerki do wzięcia udziału w akcji! Na koniec zrobię wielką sklejkę z waszymi zdjęciami :) Trzymajcie się!

15 comments :

  1. Widać, że jesteś normalną inteligentną dziewczyną i masz poukładane w głowie :)

    ReplyDelete
  2. śliczna jesteś! *.*
    fajny pomysł.

    rosy-roosy.blogspot.com ;*

    ReplyDelete
  3. Ja się na razie w ogóle nie maluję,ponieważ kiepsko wyglądam w makijażu haha :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/07/gdzie-tym-razem.html

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny pomysł ! Trudno było mi wybrać zdjęcie, ponieważ praktycznie na każdym mam korektor. Wzięłam jakieś, na którym nie wyszłam szczególnie ładnie i mam strasznie grubą buźkę. No ale co tam, wysyłam :)

    ReplyDelete
  5. Super pomysł! http://crazykarolajna.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł :D Ja jakoś się nie maluję, bo nie mam takiej potrzeby jak na razie :)
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super pomysł!! :)
    Ślicznie Ci bez makijażu ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja się nie maluję jak na razie, uważam że za wcześnie na to :)

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetny pomysł! ;))
    śliczna jesteś *.*
    ciekawy blog :3
    ja i tak nie używam makijażu XD
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Zdjęcia już u mnie jest i ma się dobrze :D

      Delete
  11. Świetny pomysł!
    Jutro wysyłam zdjęcie :*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie : http://asiek-marzenia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Piekne zdjecia, masz niezwykłą urode ! chyba tez wezme udział w konkursie

    http://olyy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.