July 22, 2014

Meadow of daisies + wyniki konkursu

Hej Misie! Kilka dni temu dostałam moją pierwszą (i mam nadzieję, że nie ostatnią) paczkę od Sheinside. Już od dwóch tygodniu nie myślałam o niczym innym. Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się moja sukienka! I muszę powiedzieć wam, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Cała sukienka jest bawełniana, świetnie leży. W prawdzie na stronie wydawała się ciemniejsza, ale jakoś mi to bardzo nie przeszkadza. Jeżeli chodzi o wysyłkę to trzeba przyznać, że dość długo to zajęło, ale to jestem w stanie wybaczyć! Myślę, że jednak wszystko idealnie zobaczycie, kiedy obejrzycie moją dzisiejszą stylizację!

Sukienka: klik / Trampki: New Look / Pierścionki: Stradivarius
Dajcie znać czy podoba wam się sukienka :)
------
WYNIKI KONKURSU:
Upominek i post promujący ode mnie otrzymuje...
Martyna K! Proszę o skontaktowanie się ze mną drogą mailową :) Mój mail: jessi.slo@interia.pl

46 comments :

  1. Buty nie pasują Ci do sukienki,ale ogólnie bardzo ładnie :)
    Nie łącz tak wzorów,pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie wszystko dopasowane ;) kwiatki to strzał w 10 ;)

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Dużo makijażu, za duzo, ale ładnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. z daleka może wyglądac że masz ciężki,ciemny podkład... ale to pewnie po prostu opalona ,tłusta cera :D Jest w końcu gorąco <3 Sukienka jest świetna,uwielbiam kwiaty :)

      Delete
    2. Jak dla mnie to po prostu tak wygląda ze względu na obróbkę :) Mianowicie nałożenie ciemnej krzywej w photoscape ;)

      Delete
  4. Łiiii!!! Wygrałam :D dziękuję <3
    +
    Śliczna sukienka :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękna stylizacja! Chyba sama sobie zamówię tą sukienkę, jest świetna :) Gratuluję współpracy:*
    http://laurell-laurel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Butki powinny byc raczej stonowane - sukieneczka bardzo ladna ;)
    Zapraszam na przedurodzinowy konkurs na ktorym do wygrania torebka i jej zawartosc z fkrmy Atmosphere:)

    ReplyDelete
  7. Jaka cudna sukienka♥ Marzy mi się taka od jakiegoś czasu :))
    Ślicznie wszystko dopasowałaś,ładnie wyglądasz ;)
    zapraszam na nowy post :))
    http://kenvyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Proszę cie,zrob post o kolekcji butów ;)
    Nawet jesli bedzie krotki.
    BĘDZIE???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, bo mam mało par butów :) Według mnie po prostu się nie opłaca.

      Delete
  9. Będzie jakiś post na temat twojej szkoły i ludzi którzy tam uczęszczają? A może o przygotowaniach do II klasy,o postanowieniach na nowy rok?

    ReplyDelete
  10. Hej! Sliczna sukienka :) zapraszam do mnie bardzo serdecznie ;) karka-skoczek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczna jest ta sukienka! :) Ogólnie jestes bardzo ładna
    Zpraszam do mnie :)
    alieeenblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ładnie wyglądasz w tej sukience, dobry wybór :)

    http://olaablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta sukienka!
    Masz śliczne paznokcie♥
    Gratuluję współpracy
    http://katiebykate.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jeeeejuu :o Świetnie w niej wyglądasz ! :)

    ReplyDelete
  15. W sukience wyglądasz ślicznie, ale marta tym razem zawiodła jesli chodzi o zdjęcia:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie Marta je robiła. Po za tym, jak dla mnie to są jedne z moich najlepszych zdjęć :)

      Delete
  16. Ale się ludzie czepiają, no szok :D
    Zdjęcia są w porządku, buty pasują, co do makijażu nie ma się czego uczepić. Sukienka ładna! No! :D Marudy...

    Pozdrowionka, Siostra Polka :)

    ReplyDelete
  17. super wygladasz, nie ma wielkiego makijazu a buty są ok.

    http://doska-style.blogspot.com
    Proszę o kliki w najnowszym poście, odwdzięczam sie ;)

    ReplyDelete
  18. You look lovely and I love this dress and the rings are perfect. Great outfit. Keep up the good work.

    LEJA

    ReplyDelete
  19. ale masz śliczne dołeczki jak się uśmiechasz! :)

    ReplyDelete
  20. A ja jestem zakochana w tych zdjęciach. Są ślicznie przerobione :)

    ReplyDelete
  21. ciekawy blog :)
    zapraszam: http://nati-naati.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny blog :) Szczególnie że znalazłam go u Zoelli :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ale śliczna sukienka! Zazdroszczę ;)
    http://voyage-avis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. sukienka cudowna, a buty mnie urzekły :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cudowny masz uśmiech, wlosy. Świetna z ciebie dziewczyna. A sukienka jest bombowa;)

    ReplyDelete
  26. Przecudna sukienka! Uwielbiam takie motywy *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    ReplyDelete
  27. Buty zupełnie nie pasują do sukienki i ogòlniee są brzydkie. Wspaniale, że obrabiasz zdęcia, to takie naturalne! Jesteś nadwyraz sztuczna, ale nie przejmuj się, teraz sztuczność to nowa naturalność! I oczywiście nie martw się tym 'hejtem', bo to tylko moje skrimne zdanie, jedne wśròd wielu innych!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piszesz, żebym się przejęła? Oj to Ci się nie udało. Po za tym dlaczego nie napiszesz tego bez anonima? Znoszę krytykę, ale gdy ktoś pisze mi, że jestem sztuczna to jest to faktycznie bardzo uzasadnione! Tak masz rację, twoje zdanie się tu w ogóle nie liczy i mam to gdzieś :) Będę dalej robić swoje tak jak uważam i nikt mi w tym nie przeszkodzi.

      Delete
    2. Chyba sztucznej osoby nie widziałeś. Tobie się nie musi podobać. Ważne, że podoba się Jessice :)

      Delete
  28. jejku, pięknie wyglądasz w tej sukience <33
    strasznie śliczna jesteś *.*
    gratuluję zwycięzcy :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Your hair is stunning!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    ReplyDelete
  30. Śliczna sukienka <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Pięknie wyglądasz jak zawsze, a ta sukienka jest świetna ! :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  34. Świetna ta sukienka! Gratuluję współpracy i oby tak dalej! ♥♥♥

    inspire-someone.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.