June 15, 2014

Recenzja szminek Essence

ESSENCE LONGLASTING LIPSTICK

Witam wszystkich! Jak wszycy wiecie (albo i nie wiecie) jestem fanką szminek! Kiedyś nienawidziłam mieć na ustach balsamów, błyszczyków a co dopiero pomadek. To był dla mnie koszmar, fuuu. Jednak od kiedy kupiłam swoją pierwszą szminkę Velvet Matt z Golden Rose, coś się zmieniło! Dzisiaj mam dla Was recenzje dość popularnych teraz szminek z Essence. Zapraszam do czytania. 
Nabyłam ostatniego czasu aż cztery szminki! Kolory, które wybrałam to: beż, koralowy, krwistoczerwony i ciemnoczerwony. 

Co obiecuje producent?
"Pomadka zapewni ustom intensywny kolor przez kilka godzin bez konieczności poprawki. Jej lekka, kremowa formuła daje uczucie przyjemnego komfortu i ubiera usta w dziesięć niezapomnianych odcieni. Bez trudu znajdziesz wśród nich swój wymarzony kolor - od jasnego różu poprzez intensywną czerwień i spokojną jagodę do subtelnych odcieni nude. Dostępna w dziesięciu kolorach "

PLUSY:

Niska cena: każda szminka kosztuje około 10zł. Często jest jednak na promocji. Aktualnie w Naturze trwa promocja 2 w cenie 1, więc warto! 

Duża gama kolorów: tak jak mówi producent, szminka dostępna jest w dziesięciu kolorach i raczej wszystkie są łatwodostępne. Kolory są żywe dzięki dużemu napigmentowaniu.

Trwałość: szminka jest po prostu trwała. Trzyma się minimum 4h z piciem i jedzeniem. Nie zmazuje się. Trzeba jednak uważać, żeby jej nie rozmazać.

Konsystencja: miłe uczucie na ustach. Kremowa,lekka formuła.

Zapach: kompletnie zachwycił mnie zapach wszystkich pomadek! Pachną maliną, nieważne jaki kolor. Myślę, że to indywidualna opinia, ale według mnie to duży plus!

MINUSY:

Smugi: jedyną wadą szminki jest pozostawianie smug, ale nie jest to uciążliwe, bo kiedy mamy szminkę w torebce wystarczy lekko poprawić usta i będzie idealnie! :)
 
MOJA OPINIA:
Szminki bardzo mi się podobają i aktualnie są moimi ulubionymi! Jeżeli mi się skończą, z pewnością kupię drugie opakowanie :) 

Dajcie znać, który kolorek podoba Wam się najbardziej! A może już posiadacie szminki z Essence? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami! Czekam na odpowiedzi w komentarzach. 

18 comments :

  1. Ostatnio byłam w Naturze i nie widziałam tej promocji, ech, mój pech :(
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Funkcjonuje dopiero od kilku dni,więc spokojnie :3

      Delete
  2. Szminki są matowe? :) Jutro wybieram się do natury ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie :) Ale połysk jest bardzo delikatny.

      Delete
  3. Nie mam :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam te szminki <3 Mam Dare to Wear, Barley Here, Love Me i Wear Berries. A na promocji na pewno dokupię jeszcze ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak sprawdza się u Ciebie Wear Berries? Bo ja się nad nią zastanawiałam :)

      Delete
  5. Ja mam już za dużo szminek ale te są niezłe ;D

    ReplyDelete
  6. Hah, widzę, że też jesteś z Kielc:)))
    Stawiam ostatnio na róże, więc 01 mi się najbardziej podoba:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,nie pochodzę stąd, ale mieszkam tu więcej niż połowę swojego życia, więc można tak powiedzieć :)

      Delete
  7. Ale śliczne kolory *__*
    Może jak będzie jakaś promocja to się skusze :)
    Bo u mnie w mieście niestety nie ma Natury..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. A jaka cena takiej szminki? Może dodasz zdj po ich nałożeniu na ustach ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyślę Ci na maila. Napisz do mnie: jessi.slo@interia.pl Cena sklepowa 9,99 ale aktualnie w Naturze są dwa w cenie jednej :)

      Delete
  9. Chyba skuszę się na szminki 02 i 03
    Mają śliczne kolory

    ReplyDelete
  10. Jeśli mam wybierać to wolę pomadki od błyszczyków :)
    Ponieważ w razie powiewu wiatru.. co jest u nas w Trójmieście normą - włosy nie przyklejają mi się do ust :)
    Tych pomadek nie miałam, ale podobają mi się kolorki :) Na przyszłość może zdjęcia jak się prezentują na ustach? :)
    Postaram się wpadać częściej :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo


    ReplyDelete
  11. Rzadko komentuję czy obserwuję blogi, muszą mi się naprawdę bardzo spodobać... Twój mnie zauroczył! Masz cudne zdjęcia, bardzo estetyczne i dziewczęce. Strasznie mi się Twój blog podoba i chętnie go będę odwiedzać ;) A co do szminek... nie miałam ich niestety, ale z Essence polecam lakiery do paznokci- moim zdaniem najlepsze:)

    http://enviaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Muszę sobie jedną kupic!

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.