June 2, 2014

OOTD#8 | In the City

Hej,hej! 
Mamy czerwiec,który charakteryzuje się słońcem,ciepłem. Mam dla Was typowo letni outfit,który jest niezwykle prosty i klasyczny,ale według mnie cieszy oko :) 
Jeżeli chodzi o miejsce zrobienia zdjęć.. jest to parking w centrum Kielc.
Postawiłam na klasyczny dobór ubrań. Mam na sobie czarną koszulkę z falbankami na rękawach, jeansowe spodnie z podwiniętymi nogawkami oraz czarne trampki w kwiatki z lekką platformą.

 Na sobie mam też okulary,które ukradłam Marcie,bo słońce na parkingu strasznie świeciło mi w oczy. Jednak fajnie się prezentują!

Na nogach mam moje ukochane trampki z wrocławskiego New Look'a! Są bardzo wygodne a do tego piękne. Aktualnie są to moje ulubione buty :)

 Na ustach mam szminkę z Essence. Jest to numer 01 Coral Calling. Jej kolor jest niesamowity i typowo letni. Na pewno znajdzie się w moich ulubieńcach!
Podsumowując... Outfit jest bardzo wygodny i klasyczny. Idealny dla każdej dziewczyny,na każdą okazję. Można iść w nim na miasto lub gdziekolwiek chcecie. Zachęcam Was do tworzenia takich sportowo-eleganckich połączeń. Każda dziewczyna wygląda w nich bardzo dziewczęco :)
-------------
koszulka:sinsay
spodnie:cubus
trampki:new look
szminka:essence
okulary: -

18 comments :

  1. Strasznie podobają mi się takie spodnie ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Niby zwykły strój, ale świetnie wyglądasz :)
    Super spodnie i buty ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajne buciki, no i dobrze dopasowane :)
    http://jakubmarssh.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    ReplyDelete
  4. Ładna :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne spodnie, uwielbiam ten kolor :)
    Ja ogólnie nie przepadałam za szminkami, dopóki sama jakiejś sobie nie kupiłam. To fajny dodatek i takie uzupełnienie całego stroju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam tak samo,ale teraz jaram się szminkami i ciągle kupuję nowe ♡

      Delete
  6. jesteś taka piękna , zazdroszczę ;) , ootd cudowny masz gust taki jaki i ja ;)

    zapraszam do mnie będzie mi miło jak zajrzysz :*
    http://nataliasablogs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba mi się charakter zdjęcia, dlatego tym bardziej zachęcam do dodania zdjęcia na portalu, który w tym celu powstał www.cassual.pl :)

    Jak polubisz fanpage też się nie pogniewam www.facebook.com/portalcassual

    ReplyDelete
  8. Już dodałam :) Dzięki za propozycje!

    ReplyDelete
  9. Buty <3 Cudowne! :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Buty *o* Genialne

    its-okey-baby.blogspot.com ---nowy post

    ReplyDelete
  11. fajny zestaw i prześliczne uśmiechnięte zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. Jeju zdjęcia po prostu cudo ! Kocham tego bloga ! <3

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.