June 30, 2014

#6 SUMMERTIME | Haul

Witam! Dzisiaj chciałam pokazać Wam co udało mi się w ostatnim czasie kupić. Z okazji moich imienin udało mi się uzbierać trochę kasy a stwierdziłam, że już dawno nie byłam na jakiś zakupach. Część odłożyłam na lustrzankę a drugą połowę wydałam. Chyba jednak jestem zakupoholiczką, haha.

Good morning! Today, I wanna show you things, what I recently bought. I got some money, because of my name-day. I thought, that I was on shopping long time ago. But I had to buy something. Hm.. I'm shopaholic,haha.

Pierwszą rzeczą jaką kupiłam była biała koszulka. Według mnie takie są najlepsze. Zwykły biały t-shirt 
z napisem. Najlepsze co może być! Nie mówiąc o cenie, bo kosztował mnie tylko 20zł. Został kupiony 
w Cropp'ie :)

First thing I bought was white t-shirt. I love it. Simple, white t-shirt with text. The best! It was cheap. I paid only 20 PLN for that. I bought it in Cropp.

Drugą zakupioną przeze mnie rzeczą był kolejny biały t-shirt! Tak.. Ma on nadruk-czaszkę oraz wycięte azteckie wzorki na plecach. Nie umiem tego wytłumaczyć, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi! Kupiłam ją na przecenie w Terranova'ie, chyba za taką samą cenę.

Second thing I bought is white t-shirt too! There is skull on it. I bought it on sale in Terranova.

Kolejny zakup to chyba hit nadchodzących wakacji! Wianek. Ten słodki wianuszek na gumce znalazłam na dziecięcym H&M'ie za jedynie 10zł! Dlatego pędzcie do najbliższej galerii i ich szukajcie. Są na prawdę świetne :)

Next purchase, holiday hit. Wreath! I found this cute wreath in H&M. I paid only 10 PLN for that. 

Kupiłam również torebkę, której już zdąrzyło się urwać ramiączko. Takie moje szczęście! Muszę ją zareklamować :( Szukajcie jej w House'ie.

I bought bag too. 

Z myślą o wakacjach, kupiłam białe szorty. Wyczaiłam je na Kieleckiej Szafie (grupa na facebook'u) za jedyne 15zł! Dopiero potem zauważyłam, że są one z Gap'a.  

I bought white shorts. I saw it on Kielecka Szafa (group on facebook). I paid only 15 PLN for that.

I kolejny t-shirt! Tym razem trochę niezgodny z tematyką, ponieważ wakacje już prawie się zaczęły! :D Kupiony także w Terranova'ie.

...And next t-shirt. Bought in Terranova.

I... szminki! Które niedawno widzieliście w poście. Szminki znajdziecie w Hebe i Naturze :)

And... lipsticks! You saw their in post on my blog. You can find their in Hebe and Natura.

Podczas pobytu w Ustce udało mi się wstąpić do miejscowego second handu. Znalazłam dwie rzeczy: sweter i koszulkę :)

In Ustka, I went to local second hand. I find two things: sweater and t-shirt.


DAJCIE ZNAĆ CO PODOBAŁO WAM SIĘ NAJBARDZIEJ! MOŻE MACIE JAKIEŚ MUST HAVE NA LATO? PISZCIE!

15 comments :

  1. śliczne rzeczy <3
    dawno nie byłma w Terranovie, ale chyba zaniedługo się wybiore :)

    http://heartofthepaper.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ale super ta koszulka z napisem I need holiday :)
    W ogóle w Terranovie są super rzeczy, mam ich dużo ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dwie pierwsze bluzki są moim zdaniem genialne! :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. O ja tyle pięknych rzeczy upolowałaś! Zazdroszczę. ;)

    ReplyDelete
  5. T-shirty, wianuszek, torebka...! Nie mogę się zdecydować, wszystko jest takie piękne! :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Piękna ta pierwsza koszulka! :D Ja tak jak i ty jestem zakupoholiczką. To chyba normalne XD

    http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Dużo tych rzeczy :D Najładniejsza ta pierwsza bluzka :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. piękna koszulka I NEED A HOLIDAY <3

    http://xccdv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super ciuchy! :3 A w Ustce byłaś w sh czy w outlecie? :)

    www.ola-write.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo spodobała mi się ta pierwsza koszulka i ta z napisem "i need holiday" :)

    ReplyDelete
  11. Koszulka ,,I need a holiday'' najbardziej mi się podoba :)


    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jakie piękne szminki! Też mieszkam w świętokrzyskim (niedaleko Kielc :)

    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Łał,ale cudowne<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.