June 26, 2014

#5 SUMMERTIME | Giveaway

GIVEAWAY ZAKOŃCZONY

Witam! Dzisiaj z Kasią i Kasią mamy dla Was małą niespodziankę. Robię giveaway! Zasady są jak zwykle proste. Każdy ma szansę na wygraną!

Regulamin:

1) Zasady, które trzeba wykonać:
*Zaobserwuj mój blog, blog Kasi i drugiej Kasi
*Napisz komentarz z imieniem i pierwszą literką nazwiska, nazwą pod którą obserwujesz blogi oraz 
e-mail'em, którego używasz najczęściej!
*Dodatkowo możesz lajknąć mój fanpage i fanpage Kasi lub dodać na swoim blogu bannerek :)

2) Rozdanie wygrywają 3 osoby. Każda dostaje coś od innej bloggerki. Każda z nas losuje jedną osobę. 
3) Nagrodą są posty promujące oraz małe upominki od bloggerki. Jedna wylosowana osoba=post promujący na jednym blogu; upominek od jednej bloggerki
4) By rostrzygnąć rozdanie potrzebujemy minimum 20 uczestników!
5) Konkurs trwa do 20 lipca!

NAGRODY ODE MNIE:

Nagrody ode mnie :)
Mam drugą taką samą bransoletkę! :) Nie uważacie, że to urocze?

Nagrody od Kasi z bloga http://life-by-katiee.blogspot.com/






Nagrody od Kasi z bloga http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

42 comments :

  1. Nicola M.
    Obserwuję blogi jako: Darren
    e-mail: nicola12345678@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Alicja A
    obserwuje jako: alllko
    e-mail: alicjadamus@o2.pl

    ReplyDelete
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję blogi jako Milena M
    millena90m@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Zgłaszam się ;)
    Debora C
    Obserwuję blogi jako Debora Cichońska
    Polubiłam FanPage
    e-mail : deboracichonska@wp.pl

    ReplyDelete
  5. Obs: NataliaNaja
    nati.j@poczta.fm

    ReplyDelete
  6. Natalia K
    e-mail: krygowska@spoko.pl

    Spełniłam wszystkie warunki :)

    ReplyDelete
  7. Obserwuję jako: Wiktoria Cecot
    mój e-mail: wiktoriacecot@gmail.com

    warunki spełnione :)

    ReplyDelete
  8. Kasia B.
    Obserwuję jako Kasiaa
    E-mail kasia.bialkowska@spoko.pl
    Spełnione warunki :>

    ReplyDelete
  9. Powodzenia :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Agata T.
    Obserwuję jako Truskawkaaa15
    truskawkaaa14@wp.pl :)

    ReplyDelete
  11. Magda J
    madzia3991@interia.eu
    obserwuję jako madzia

    ReplyDelete
  12. Martyna Ch.
    Martyna.Mafka@wp.pl
    obserwuje jako 'Martyna Mafka" bez zdjecia :)

    ReplyDelete
  13. Natalia K.
    mania-styczen@wp.pl
    Obserwuję jako Natalia Kaczmarczyk .

    ReplyDelete
  14. Angelika M.
    Obserwuję jako : angelafruuu
    E-mail : angelafruuu@wp.pl

    ReplyDelete
  15. Emilia R
    obserwuję jako : Emilia Rybka
    e-mail : rybkaemiliainteria.pl@interia.pl

    ReplyDelete
  16. Angelika Z
    obserwuję jako : Misia <3
    E-mail : andziaanndzia@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Izabela F
    Obserwuję jako: Izabela F
    E-mail: izabelaf11@wp.pl
    Wstawiłam baner i lubię fp :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Monika C.
    Monika Chodzińska
    e-mail: passionsofcolourday@gmail.com
    wstawiłam baner i polubiłam fanpage :D

    ReplyDelete
  19. Olga Dz
    Olga Dzwoniarek
    olgusdz3@wp.pl
    wstawiłam baner :)

    ReplyDelete
  20. obserwuję blogi jako Faith.
    e-mail: triadaglif@o2.pl
    lajknęłam wasze fb jako Adrianna S :)
    udanych wakacji! <3
    http://donutworrybehappy.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, wracam z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars :)

    ReplyDelete
  21. Agnieszka G.
    Obserwuje jako Magic Life
    Mój email magiclife@onet.pl
    Wszystkie warunki spełnione

    ReplyDelete
  22. Monika K.
    Obserwuję jako Mona12143
    e-mail monikakaczmarek8@wp.pl

    ReplyDelete
  23. Weronika K.
    Obserwuje jako Werczi
    e-mail: werson.13@interia.pl

    ReplyDelete
  24. Emilia B
    Obserwuję jako Emilia
    bojohny@onet.pl

    ReplyDelete
  25. Ola W.
    Obserwuje jako: Aria
    e-mail: aleksandra177@spoko.pl
    Polubiłam fp jako Aleksandra W.

    ReplyDelete
  26. Weronika W.
    weronika
    wxronikv@gmail.com

    w-weronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ola B
    Obserwuję jako : Olaaa
    e-mail - olcia121212.ob@gmail.com

    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Dominika F.
    Obserwuję jako Dosia Dosiek
    email: dosiavlog@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Jolanta P.
    Obserwuję jako amarka11
    email: adres docelowy2@gmail.com

    http://amarka11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Alexandra K
    Obserwuję jako : Ola Koch
    e mail - olajla0606@wp.pl
    Polubiłam fanpage ;p

    ReplyDelete
  31. *nie jestem pewna, czy się wysłało, więc piszę jeszcze raz*

    Natalia K
    obserwuję jako: Natala Kietlińska
    e-mail: jasepanda@interia.pl
    Polubiłam fanpage, a bloga niestety nie posiadam. ;c

    ReplyDelete
  32. Weronika M
    obserwuję jako Wercia <3
    e-mail: wero9@o2.pl

    ReplyDelete
  33. Martyna K.
    Obserwuje jako: martyna k
    e-mail: martynak-blog@wp.pl

    ReplyDelete
  34. Wszystkie warunki spełniłam :)
    Weronika M.
    Obserwuje jako Weronika xo
    e-mail: w3rcix@gmail.com
    Polubiłam również fp :)

    ReplyDelete
  35. Zuzia Ć.
    Obserwuje blogi jako Zuzia Ćwikła
    e-mail: cwiklazuzia@gmail.com

    ReplyDelete
  36. Sandra W
    Obserwuję blogi jako czterdziescidni
    E-mail: humorystyczna@o2.pl

    ReplyDelete
  37. Kamila S
    obserwuję blogi jako: misiaa200
    E-mail: misiaa200@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Julia Z.
    obserwuje jako Juu Ju
    e-mail : julka0316@interia.pl

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Monia M.
    obserwuję jako : Venie xoxoxo
    e-mail : cherylxd123@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Julia K.
    obserwuję jako Julia K.
    email - julia321998@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Emilia M
    Obserwuje jako Blood Berry oraz Miless
    em_marchewka@wp.pl

    ReplyDelete
  42. Klara M.
    Obserwuję jako: Klara Mojsak
    klaramojsak@gmail.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.