May 2, 2014

Wrocław | dzień pierwszy

Wczoraj o 15:00 zakwaterowałam się do hotelu. Droga była dla mnie wyjątkowo męcząca i było mi niedobrze. Wszystko minęło gdy dotarłam na miejsce. Pierwsze co zrobiliśmy to pójście na miasto. Wrocław jest piękny i naprawdę mi się tu podoba! Zrobiłam dzisiaj masę zdjęć. 
Zrobiłam parę zdjęć i nagle zaczęło padać. Nie dałam jednak za wygraną i robiłam je moknąc na deszczu! Chciałam ukwycić gitary w górze. Dzisiejszego dnia bity był rekord Guinnesa w "wspólnym" graniu. Udało się! Wśród ludzi było 7500 gitar. Było świetnie i mimo,że nie udało mi się zrobić ostrego zdjęcia,jestem zadowolona.
Oczywiście nie obyło się bez wizyty w miejscowym Starbucks'ie. Postawiłam na waniliowe frapuccino i muszę przyznć,że jest naprawdę dobre! Klimat panujący w kawiarni jest świetny. Wszędzie czuć zapach świeżo parzonej kawy a wnętrze wypełnione jest brązowymi kolorami,co czyni je "ciepłym".
Po wizycie w Starbucks'ie poszłam z mamą na małe zdjęcia,które wkrótce zobaczycie na blogu. 
Potem wróciliśmy do hotelu i pojechaliśmy tramwajem na pokaz fontann (nie jestem pewna czy dobrze napisałam). Było naprawdę super! Przypomniała mi się Barcelona,w której widziałam bardzo podobne fontanny :)
Wrocław to cudowne miasto. Polecam wszystkim je odwiedzić. Bardzo podobają mi się ludzie,budynki,ogólny wygląd. Mam nadzieję,że kiedyś też się wybierzecie :)
***
Na moim blogu zamieściłam gadżet "top komentatorki". Kto więcej komentuje i udziela się na blogu,ma więcej szans na wygraną w rozdaniach,konkursach,itp.

23 comments :

  1. tak dokładniej to były 7344 gitary ;p Wrocław moje miasto <3
    http://heart-of-jamaica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Powiem Ci, że cieszę się, iż podoba ci się Wrocław, gdyż tam mieszkam! Wrocław to piękne miasto. Mamy tu Ogród Botaniczny, który warto odwiedzić oraz Ostrów Tumski. Tutejsze restauracje podają wyśmienite dania!
    Nocą warto zajrzeć na stadion. Haha 'magia' nocą zmienia kolory :D Widzę, że odwiedziłaś Starbucksa na rynku ;D A jeżeli chcesz udać się na dobre zakupy wpadnij do Magnolii Park! Ale się rozpisałam :o Poczułam się jak przewodnik etc. xD Po prostu teraz myślę, że mogę zaprosić Cię na mój blog -> pastelowe-niebox.blogspt.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej dzięki :) a polecasz Renomę? Bo mieszkam obok niej i nie wiem czy się wybrać :)

      Delete
  3. Aktywny dzień majówkowy, super! Tylko pozazdrościć :)) Kawa wygląda obłędnie!
    Czekam na kolejne relacje :D
    Miłego dnia :*

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia, a najpiękniejsze to ostatnie ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia zrobiłaś!
    Ja również byłam we Wrocławiu :)
    a na pokazie fontann niestety nie byłam :(

    ReplyDelete
  6. Mi Wrocław również się podoba.
    Piękne zdjecia !

    Alex-bloguje.blogspot.com

    Zależy mi.

    ReplyDelete
  7. bardzo fajne zdjęcia, od teraz mam nowe marzenie - jechać do Wrocławia.
    obserwuje, i czekam a rewanż! :
    http://kartkizpamietnik.blogspot.com/
    ps. Obserwacja jest na dole bloga!

    ReplyDelete
  8. Lool nie wiedzialam ze jestes we Wro *0*

    ReplyDelete
  9. nigdy tam nie bylam, ale po zdjeciach widze, ze jest tam pieknie! <3

    ReplyDelete
  10. Ty to masz szczęście! :)

    ReplyDelete
  11. Moja siostra na majówkę pojechała do Wrocławia i właśnie mama opowiadała Nam o tym biciu rekordu Guinessa :) Super sprawa :)
    Nigdy nie byłam w tym mieście, więc mega Ci zazdroszczę ^^
    Ślicznie tam :)
    I narobiłaś mi ochoty na Frappuccino haha :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Gitary świetnie wyglądały :) A frapuccino pyyyyyszne!

    ReplyDelete
  13. Wrocław jest piękny - to prawda. Żałuj jednak, że nie zawitałaś na wały od strony Popowic - kawałek pseudo dziczy w środku miasta. A to wszystko przez bobry ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może jutro jeszcze odwiedzę to miejsce!

      Delete
  14. Byłam we Wrocławiu 3 lata temu na wycieczce szkolnej ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.