May 18, 2014

Paris 2011

Hej! Dzisiaj przypadkowo znalazłam moje stare zdjęcia z Paryża :) Podróże sprawiają mi chyba największą przyjemność. Mimo,że niezbyt często się w nie udaje. Odwiedziłam Paryż w 2011 roku. Zdjęcia robiłam małą cyfróweczką dlatego nie spodziewajcie się niewiadomo jakich efektów. Francja bardzo mi się podoba i mimo,że zwiedziłam tylko jej skrawek,mogłabym tam mieszkać! Ludzie są bardzo mili i pomocni. Gadałam około pół godziny ze sprzątaczką,haha. Miasto jest cudowne. Panuje tam porządek,nie ma walających się po ulicach śmieci. Wszyscy są tam elegancko ubrani i świetnie reprezentują sobą ten kraj. Obiecałam sobie,że za niedługo tam wrócę i tak się też stanie. Za rok mam zamiar wybrać się na obóz Hiszpania-Francja,na którym byłam również 3 lata temu. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!
Na powyższym zdjęciu widzicie hotel,który znajduje się w Disneyland'dzie. Budynek urzekł mnie swoimi zdobieniami i przepięknym kolorem!
 Powyżej widzimy różowy zamek księżniczek czyli mój przyszły dom,haha!
 Zobaczcie kogo udało mi się spotkać! :)
 Widok z pierwszego piętra zamku a po prawej domek Śnieżki :)
 W Disneyland'dzie znajduję się bardzo dużo sklepików,w którym można kupić pamiątki związane z tym miejscem. Można tam znaleźć też cukiernię, w której sprzedawane są czekoladki w kształcie myszki Mickey!
Wizyta w Disneyland'dzie była dla mnie niesamowitym przeżyciem. Jestem ogromną fanką bajek Disney'a 
i mogę oglądać je milion razy a i tak mi się nie znudzą!

23 comments :

  1. Świetne zdjęcia! :) Ja też byłam w Disneylandzie.
    www.jestem-toska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. śliczny blog i zdjęcia. zazdroszczę Ci tego Paryża :)

    ReplyDelete
  3. Mega <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wszystko tak ślicznie wygląda! Ja byłam tam niestety ostatni raz jak miałam 4 latka więc nic nie pamiętam

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Też w przyszłym roku mam zamiar się wybrać na obóz tego typu :)
    eyes-zuzi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Chciałabym tam pojechać <333333333333333
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  7. Byłam w Paryżu dwa razy i szczerze nigdy mi się nie znudzi :)

    ReplyDelete
  8. Ojeej *.* Byłam w Paryżu 2 lata temu, niezapomniane, Cudowne miasto ♥
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  9. piękne miejsce, a twoje zdjęcia jeszcze bardziej to pokazują. Moim marzeniem jest tam pojechać ... kto wiem może kiedys się spełni.

    ReplyDelete
  10. zazdroszczę Ci wyjazdu do Paryża! tak bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać ;) a zdjęcia przepiękne!

    ReplyDelete
  11. Aww zazdro :) Chyba jade do Paryża w tym roku :)

    ReplyDelete
  12. genialny blog ;* świetne zdjecia *,*
    Zapraszam do mnie :) http://natalia-natttyy-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia i tak wyszły świetnie. Paryż jest piękny... :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jakie śliczne zdjęcia o-o chciałabym do Paryża !!!
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedz u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Takie podróże długo się wspomina. Paryża zazdroszczę, ja mialam okazję być parę lat temu w Londynie i również ciągle wspominam to cudowne miasto. Życzę wielu innych, udanych podróży. Aliszja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za jakiś czas mam zamiar odwiedzić Londyn. Nie mogę się doczekać! :)

      Delete
  16. Ja się wybieram, wybieram do tego Paryża i wybrać nie mogę ! ;p Więc zazdroszcze

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania ; )

    ReplyDelete
  17. Od prawie zawsze chcę zwiedzić Paryż,ale jakoś nie mogę się tam wybrać.Bardzo ładnie tam jest (wnioskuję również z twoich opisów i zdjęć) może kiedyś tam pojadę!


    ♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com/

    Zapraszam ! :))
    Wejdź,komentuj,obserwuj!!

    Zależy mi.

    ReplyDelete
  18. Jak tam ślicznie *__*
    Super zdjęcia, zazdroszczę Ci, że tam byłaś :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajny nowy post <3 takie lubię czytać najbardziej
    Blog taki inspirujący zazdroszczę :* tez bylam w Paryżu
    czekam na nową notkę

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Paryż to moje marzenie :)
    Ładne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  22. Cześć mam prośbę cxy mogłabyś mi pomóc wymyślić nazwę namojego nowego bloga :D

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.