January 6, 2014

Remember about people who love you

Witajcie!
Każdy z nas często miewa chwilę zwątpienia. Ja mam takie coś ostatnio bardzo często i powiem szczerze, że przez ten czas kompletnie zapomniałam o moich przyjaciołach. Przychodzi taki czas, kiedy trzeba zająć się soba,mimo że to bardzo egoistycznie wygląda. Czasem nie umiemy pomóc nikomu z tego względu, że musimy pomóc sobie,ale może być też na odwrót-zajmując się problemami innych nie umiemy rozwiązać swoich. Główną wadą ludzi jest to,że nie potrafią docenić osób,które są obok i starają się pomóc nam w codziennym życiu. W gorszych chwilach myślę o osobach,które nie mają nikogo,kompletnie nikogo. Są chore,umierające.
 Tak na prawdę dopiero ostatnio zaczęłam nie tyle co doceniać,ale pokazywać,że doceniam co te osoby dla mnie robią. Wiele bloggerów pewnie teraz uważa mnie za nieodpowiedzialną,że upubliczniam tutaj moje prywatne sprawy,ale blog jest dla mnie czymś ważnym. Jest trochę jak taki "publiczny pamiętnik". Sądzę, że taki posty,które są prosto z serca spodobają Wam się bardziej niż takie,które są wyssane z palca. Według mnie raz na jakiś czas taki post będziecie mogli zobaczyć.
Ostatnio jeden kolega uświadomił mi, że mam bardzo dużo osób obok siebie i powinnam zacząć to bardziej pokazywać,że mi na nich zależy. W sumie ma on racje,bo na prawdę przez dłuższy czas nie zwracałam na to uwagi,albo zwyczajnie nie okazywałam im uczuć.
Już widzę te wszystkie hejty po opublikowaniu tego posta,ale powiem Wam szczerze, że mam to gdzieś. Chciałam napisać taki post to napisałam.
Pamiętajcie, że gdzieś na świecie jest osoba,która zawsze Was zrozumie,wesprze.
A jeżeli jest obok Was to polecam ją docenić i o niej pamiętać. 
Do zobaczenia!



20 comments :

  1. Są momenty kiedy czuję , że jakoś nie ma nikogo przy mnie ... Dopiero gdy ktoś mi przemówi do rozsądku , zaczynam rozumieć jak ważne osoby są przy mnie i jakie to szczęście , że je mam :)
    Fajny post , moim zdaniem takie posty są ważne, gdyż bloggerka pokazuje swoje podejście do świata . Oby pojawiały się częściej .

    Zaobserwowałam , miło się Ciebie czyta:)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Też mam tak czasami, bardzo fajny post
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia, moim zdaniem powinnaś pisać o takich rzeczach na blogu, jeśli jest naprawdę ważny dla Ciebie :) i nie widzę tutaj powodu, żeby hejtować :)
    obserwuję! :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. To tak świetnie powiedziane
    Mój blog*klik* Obserwuję

    ReplyDelete
  5. mój Boże jaka Ty jesteś piękna *o* pamiętaj o tym, że Cię kocham i zawszę będę aniołku <3 ~Julka zgadnij która x

    ReplyDelete
  6. Genialnie to napisałaś :)
    Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Często nie doceniamy tego co mamy, ale popatrzmy na osoby, które nie mają praktycznie nic, a i tak potrafią cieszyć się z życia..
    Piękna jesteś, nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia no *____*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. śliczna <3
    świetny post i zdjęcia tez.
    jeśli masz ochote zapraszam do mnie http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ładna♥ zajebisty post ;* zapraszam na mojego bloga ;) www.kulavlog.blogspot.com :D

    ReplyDelete
  9. gratuluję ci odwagi ja bym tak nie mogła publikować wszystkiego
    ładna jesteś :)
    diylikeit.blogspot.com
    xoxo

    ReplyDelete
  10. Jaka śliczna <3

    zapraszam <3 http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna notka jest na co popatrzeć i czego pozazdrościć
    awrr no i piękna grafika bloga

    ♥ zapraszam http://goodaay.blogspot.com/
    przydałby się komentarz kogoś z większym stażem
    +ja już obserwuje

    ReplyDelete
  12. Jakie piękne włosy *o*
    Obserwujemy?

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kochana to Twój kawałek przestrzeni i mozesz pisac o czym Ci się podoba <3
    cudna!:)
    kisses x

    ReplyDelete
  14. Fajny i ciekawy blog.
    Obserwujemy :) ?
    everything-of-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne masz włosy *.*
    Ładna jesteś ♥

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.