January 12, 2014

Letter to Me


Cześć!
Wczoraj wstałam bardzo wcześnie przez co zrobiłam śliczne zdjęcia wschodzącego słońca. Nie pisałam nic na tygodniu,bo teraz w czasie poprawek,testów i kartkówek na prawdę nie mam na nic czasu. Cieszę się, 
że jeszcze mamy weekend. Byłam z chórem na konkursie, wczorajszy dzień był bardzo bardzo męczący.
Na amerykańskim youtube znalazłam tag,który kryje się pod nazwą "Letter to Me" czyli po prostu list do mnie. Nie widziałam tego tagu na blogach,a tym bardziej polskich,więc można powiedzieć, że "otwieram" tę serię. :) Długo zastanawiałam się czy odważyć się zrobić coś takiego,ale stwierdziłam, że czemu nie? Zapraszam na przeczytanie listu do mnie!

 Letter to Me :)



Droga Jessico!
Pewnie teraz jesteś dorosła i szlajasz się po firmach szukając jakiejś dorywczej pracy,haha. Tak bardzo w siebie wierzę! Ewentualnie jesteś gdzieś na mieście i robisz zdjęcia swoim super aparatem kupionym za hajs rodziców pod ich nieobecność(przepraszam za moją ogromną wyobraźnię).
Bez względu na to co robisz,chciałabym,abyś pozostała sobą-leniwą,chamską,obrzydliwą i wybredną Jessicą.
Nieważne jaką,ale Jessicą. Dużo się zmieniamy, nie wiem jaka ty teraz jesteś,ale ja w przeszłości byłam na prawdę pozytywną osobą, w sumie... nadal jestem,tylko nie zawsze potrafię nie wywlekać prywatnych spraw z poza siebie i to mój główny problem. 
Nie poddawaj się. Hm.. wiem,to trudne,a na pewno jeszcze bardziej w dorosłym życiu. Jeżeli jeden raz się poddasz,polecisz za sobą cała ty,twoje najlepsze wspomnienia i wszystko co masz w środku. 
Nie bądź materialistką,zawsze patrz na wnętrze człowieka! Pomagaj mu jak tylko możesz.
Nie żyj przeszłością,ani przyszłością..Bierz pod uwagę to co się dzieje teraz.Zdobywaj nowych przyjaciół! Szukaj osób,których możesz darzyć zaufaniem. Rób to co lubisz,znajdź pracę swoich marzeń,nie pracuj za biurkiem,przy komputerze.
Spotykaj się ze znajomymi ze szkoły,nie zapominaj o nich. 
Znajdź sobie kogoś,kto będzie kochał Cię najbardziej jak tylko potrafi, z całych swoich sił; kogoś godnego twojego uczucia :)
Nie rób głupich rzeczy,których możesz żałować,ani nie wspominaj tych,które stały się wcześniej. 
"Staraj się iść przez życie tak jakby miało się za chwilę skończyć"

Jessica z przeszłości.

TAGUJĘ blog Nikoli i Faustyny: http://monkohito.blogspot.com/

16 comments :

  1. Hahahaha ale świetna rzecz taki list do siebie. Chyba tez to zrobię. :)
    Piękne te zdjęcia Ci wyszły *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. dobry pomysł z tym tagiem :3 i śliczniutkie zdjęcia **-**
    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. genialny tag chyba też taki zrobię :)
    http://ada-addda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja dosyć dawno napisałam do siebie taki list, tylko na kartce. Mam zamiar go przeczytać za kilka lat. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Świetna sprawa :)

    +zapraszam do mnie na rozdanie

    ReplyDelete
  7. świetny pomysł na post, serio :)

    ReplyDelete
  8. Hej :P Nominowałam cię do Liebsten Blog Awards. Więcej szczegółów u mnie :)

    its-okey-baby.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Genialny list :) Piękny <3
    www.blog017.blogspot.com :)
    nowy post ♥

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł na notkę.
    Ogólnie masz super bloga :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://this-is-me-and-my--world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny . Pozdrawiam .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    Jeśli mogła bym zaprosić cię na swojego bloga i byś pod klikała wszystkie banery promocyjne które mam na swoim blogu to była bym bardzo wdzięczna i wiele to dla mnie znaczy .
    + zapraszam Cię też na bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/
    i zapraszam na mojego fanpage którego znajdziesz w stronach na blogu proszę o polubienia .

    ReplyDelete
  12. Świetny list ^^
    Ja taki list na kartce napisałam, do siebie co się u mnie dzieje, i przeczytam go za 10 lat ^^
    Mój blog

    ReplyDelete
  13. ciekawy post

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny post :) I interesujący i fajny list ! :)

    Może wzajemna obserwacja ?:))
    Jak tak to daj znać u mnie :)
    kiniaxall.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.