December 20, 2013

Wigilia klasowa

Cześć!
Miałam wczoraj moją pierwszą wigilię w nowej szkole :) 
Powiem szczerze, że było okej,ale myślałam, że trochę inaczej będzie to wyglądało.
Zwykle na wigiliach jest tak sztucznie, wszyscy udają, że darzą się sympatią. 
Wzięłam do szkoły aparat, bo pomyślałam, że w taki ważny dzień warto go zabrać.
Zrobiłam kilka fajnych zdjęć, które całkiem mnie zadowalają :)
Szczerze powiem, że bez śniegu w ogóle nie czuję tych świąt,ale staram się być jakoś pozytywnie do tego wszystkiego nastawiona.




Michalina <3



U nas w szkole była świetna atmosfera,chodziliśmy po klasach i łamaliśmy się opłatkiem. Było masę jedzenia i nie zdołaliśmy zjeść nawet 1/10 tego co było przyszykowane, ale mimo tego było super. Bardzo cieszę się z wyboru szkoły, są tam na prawdę cudowne osoby! Wigilię zakończyliśmy przedstawieniem i występem chóru, do którego należę c;
Ogólnie było bardzo fajnie!


Dostałam płytę Linkin Parku <3



A jak Wam minęła szkolna wigilia? Czekam na odpowiedzi w komentarzach :3

35 comments :

  1. Mi minęła w fajnej atmosferze, dawaliśmy sobie prezenty i dzieliliśmy się opłatkiem.
    Dziękuję za obserwację na moim blogu, rowniez obserwuję <3
    amimitte.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ile pyszności!


    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Wesołych Świąt! ♡

    ReplyDelete
  3. Aż mi ślinka pociekła na widok tych ciastek :D

    ReplyDelete
  4. Zawsze mogło być gorzej ;D Ja jak na razie nie czuję świąt ;c

    Obserwuję, zrobisz to samo i skomentujesz ? :)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. zazdroszczę, u mnie w klasie nigdy nie ma zbyt dobrej atmosfery, więc nawet w Wigilię nie udajemy.. ;)


    Wesołych Świąt!:)

    ReplyDelete
  6. U mnie było podobnie ;)
    Też mam tą płytę Linkin Park! ♥

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  7. ja też nie czuję magii świąt.
    Śliczne zdjęcie z tym serduchem :3

    ReplyDelete
  8. Jejku jakie ciasteczka *-*
    Śliczne zdjęcia
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ekstra zdjęcia xd
    ______________________________________________
    Zrewanżuj się ;)
    DODASZ SIĘ DO OBSERWATORÓW?
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetny post! życzę udanej przerwy świątecznej <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mmm jak patrze na te ciastka to ślinka cieknie :p
    Moja wigilia także udana podobnie jak u Ciebie w większości
    przygotowanego jedzenia nie zjedliśmy
    ale wszyscy dobrze się bawili :3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczny wygląd bloga, fajny styl pisania, ciekawe notki, czego chcieć więcej? :*
    pozdrawiam <3
    Klikniesz w baner sheinside w wolnym czasie? :*
    pokreconarzeczywistosc.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. fajny post! (:
    ja niestety w tym roku nie miałam :c
    Zapraszam!
    http://julia-julson.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  14. Wigilia minęła mi bardzoo miło ;)
    Jesteś bardzo ładna *.*
    dia-ary.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. relacja z mojej wigilii u mnie na blogu :D

    ReplyDelete
  16. jakie pyszności..mmm *.*

    http://be-angie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ile mieliście pyszności "."
    My mieliśmy tylko dzielenie się opłatkiem ;)
    Boszzz jakie ty masz cudnee oczy <3
    Zapraszam na mojego bloga guska0guska.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nikt nic nie zjadł, ale super było :3

    ReplyDelete
  19. Jakie pyszności, mm . ;*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam na konkurs ♥

    ReplyDelete
  20. U mnie wigilijka wyszła bardzo dobrze : )

    ________________________________________________________________________________
    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mnie niestety nie było na wigilii. ; c

    Zapraszam do mnie. Zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę. Komentarze też mile widziane. http://mylittlesweetlife-patt.blogspot.com/2013/12/ciag-dalszy-probelmow.html

    ReplyDelete
  22. Ekstra zdjęcia ^^
    ___________________
    ZREWANŻUJ SIĘ ;)
    Skomentujesz?
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Jeju ale śliczne zdjęcia! ;) Używasz jakiegoś programu do obrabiania?
    Wasza wigilia wyglada tak fajnie, jesteście pewnie mocno zżyci ;)
    U nas były może 3 paczki chipsów, pare pacek orzeszków i innych takich ;c


    bowl-milk.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam Picasy 3. Baaaardzo polecam :) W sumie to jesteśmy zżyci patrząc dodatkowo na to, że znamy się 4 miesiące, bo to nowa szkoła :) Ale na prawdę bardzo się wszyscy zgraliśmy ;3

      Delete
  24. Moja klasowa Wigilia tak samo była spędzona po raz pierwszy w nowej szkole. ;D
    Obserwuję :)

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ja niestety nie byłam na swojej wigilii klasowej :( wuess.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. świetne zdjęcia , mniam ale zrobiłaś mi smaka na tego placka/ciastka *-*\

    zapraszam do mnie : wiska-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. śliczne zdjęcia!!! :)
    +
    Zapraszam do konkursu fajne nagrody z sheinside sponsorowane przez lucy-luucy.blogspot.com
    kilka kliknięć a można wygrać uper rzeczy :)

    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w pisaniu! ♥

    WESOŁYCH ŚWIĄT! :)

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia! Cudowny post!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Też nie czuję świat. :(

    ZAPRASZAM NA 2 KONKURSY I AKCJĘ Z LISTAMI! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    ReplyDelete
  31. Z twojego opowiadania wynika że to był super czas :)
    Niestety też nie czuję tej magicznej świątecznej atmosfery..bez śniegu ...
    Zapraszam do mnie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  32. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Wigilja klasowa, u mnie dobrze. Fajny blog ! i post ;) obserwujemy? marcela-marccela.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. U mnie nie bylo tak fajnie jak u cb,ale tez fajnie.
    W sklepie jak kupywalam prezent prawie sie posikalam z smiechu .
    Jak chcesz wiecej to masz w 1 poscie :
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.