December 18, 2013

Where is snow?

Cześć kochani 
Dzisiaj nie będzie postu tematycznego, ale spokojnie od jakiegoś czasu planuję coś fajnego dla Was :)
Na początku chciałabym Wam podziękować za 80 obserwatorów, bo zbliżamy się już do setki!
Mam wrażenie,że wszystko zaczyna się u mnie układać i mam nadzieję, że zostanie tak najdłużej.
Święta w sumie już za pasem, ale z tego całego przeżywania ich cały listopad i połowę grudnia trochę mi się odechciało. Tym bardziej, że nie ma u nas śniegu (Kielce). Nie wyobrażam sobie świąt bez białego puchu mimo, że już takie bywały.

Dzisiaj ze szkoły wróciłam o 15:00, robiło się już ciemno pomijając fakt, że w tej porze roku jest bardzo wcześnie ciemno a ja chciałam zrobić jakieś zdjęcia. Zrobiłam ich parę.

Ostatnio co raz bardziej myślę nad robieniem filmików dla Was. W sumie to robi prawie każda blogerka,co nie oznacza, że chcę być taka sama. Myślę, że po prostu będzie mi łatwiej dostać się do waszych serduszek bardziej przez filmik niż tekst ♡ 
Ostatnio lepiej się czuję i jakoś mam większą chęć robić posty, a najbardziej pragnę filmików! Jedyną przeszkodą teraz jest sprzęt. Mam dobrą kamerę hd i nie było by problemu gdyby moi rodzice pozwolili z niej korzystać. Leży w szafce, więc i tak nikt jej nie używa, ale oni uważają, że mogę coś popsuć 
(i w sumie w pewnym sensie mają racje).
A Wy chcielibyście obejrzeć jakiś mój filmik? :)
Dajcie znać!

Wczoraj dostałam próbki perfum od taty (skąd on je w ogóle ma?) i szczególnie spodobały mi się te
 z Dior'a :) Mają one aż 20 ml. Według mnie to fajne wyjście do szkoły, kiedy buteleczka jest mała i zmieści się do torby!
*Miss Dior Cherie*

Ostatnio staram się być bardzo pozytywna. Być dobrze nastawiona do świąt, chociaż chyba słabiej mi to wychodzi. Wydaję mi się, że będzie nudno jak co roku, ale może to tylko moje przypuszczenia :)
Ale trzeba powiedzieć, że grudzień całkiem dobrze wszystkim mija. Mikołajki (z czym wiązało się losowanie klasowe), prezenty, cudowne dekoracje, wigilie klasowe. Ja właśnie na swoją czekam zniecierpliwieniem, bo to pierwsza wigilia w nowej szkole, nowe tradycje. Będzie na pewno bardzo fajnie.



Ostatnio na dworze jest bardzo ładnie! Szczególnie późnym popołudniem,kiedy zachodzi słońce. Udało mi się zrobić dwa ładne zdjęcia wracając ze szkoły :)


Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale mój aparat nie jest podatny na wieczór :(


Przypominam Wam o Giveaway'u,który organizuję. Trwa do 20 grudnia więc jeszcze zdążycie wziąć w nim udział! Można wygrać kosmetyki, świeczki zapachowe i termofor do grzania łapek w chłodne dni :3

10 comments :

  1. Uwielbiam ten perfum od Christiny Aguilery :))
    Btw. świetna piosenka na blogu :)

    ReplyDelete
  2. Przejrzałam kilka postów i muszę napisać, że bardzo podoba mi się twój blog, widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę. Z chęcią będę tu zaglądać. ; )


    Zapraszam do obserwowania i komentowania ostatniego postu na moim blogu. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja chcę śnieg, haha <3
    Jesli chodzi o perfumy, to ja nie mam tego problemu, bo moja koleżanka cały czas nosi jakieś próbki i tylko "Chcesz się popsikać?" *W tym momencie Nimi energicznie kiwa głową* haha
    Pozdrawiam

    nimi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. szczerze - wolę bloga :) Bo na yt oglądam tylko dwie albo trzy konkretne osoby ;)

    ReplyDelete
  5. Co kto lubi :) Jednak fajnie byłoby spróbować. Myślę,że łatwiej jest wtedy złapać kontakt z ludźmi :)
    Dzięki za opinię!

    ReplyDelete
  6. Fajne perfumki :3 Może się kiedyś skuszę, bo większość moich się pokończyło właśnie (za każdym razem wylewam 1/3 butelki na siebie), ech...


    maybe-come-true.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hej ;)
    świetny blog :D
    obserwacja za obserwacje ?
    jesli tak daj znac u mnie ---- > seebil.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja szybko się przyzwyczajam do perfum, więc też wole takie małe buteleczki ;d

    ReplyDelete
  9. Fajny blog :)
    Proszę Cię o klikanie w baner sheinside, to dla mnie ważne ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/12/shineside.html

    ReplyDelete
  10. Ciekawie piszesz, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.