December 31, 2013

Podsumowanie roku 2013 Sylwester

Cześć!
Dzisiaj mamy sylwester i pewnie każdy z Was teraz się na niego szykuje. Czym był dla Was rok 2013?
 Dla mnie na pewno jednym z najlepszych. W nim między innymi dostałam się do mojej wymarzonej szkoły 
i poznałam masę nowych osób. Bywały też smutne i smętne chwilę,ale zawsze jakoś trzeba było wyjść 
na prostą. W lutym rozpoczęłam pisanie bloga, co było bardzo dobrą decyzją! Za niedługo mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny,więc planuję jakieś małe rozdanie dla Was! 
Ten rok bardzo miło wspominam,mimo że zdecydowanie za dużo się w nim wydarzyło :) Spędziłam 
na prawdę świetne wakacje, prawie codziennie spotykałam się ze znajomymi. Pomijając to,że miałam inne plany na wakacje,uważam, że wyszły super! Mam nadzieję,że rok 2014 będzie równie fajny jak poprzedni. Nie mogę doczekać się już imprezy u koleżanki. Macie trochę zdjęć z dzisiejszych przygotowań!





spódniczka:bershka
koszulka:stradivarius
bransoletka:no name

Chciałabym Wam życzyć miłego sylwka! Super atmosfery. Nowych znajomości. No i żeby następny rok okazał się jeszcze lepszym od poprzedniego! Świetnej zabawy!



29 comments :

  1. Również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :))

    ReplyDelete
  2. Świetne ubrania :)
    Udanej zabawy :)

    ReplyDelete
  3. śliczna stylizacja :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    ReplyDelete
  4. Śliczna spódniczka :)
    Wszystkiego dobrego w roku 2014,
    Zapraszam

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja *__*
    Jesteś piękna :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja :*
    Udanego sylwestra :)
    http://its-okey-baby.blogspot.com/ nowy post

    ReplyDelete
  7. Śliczny outfit ! :)
    Szczęśliwego nowego roku ♥
    www.blog017.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  8. śliczna spódniczka :)

    jeśli chcesz zaobserwuj mnie,a ja na 100 się zrewanżuję.
    jowi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. widać że kochasz blogowanie,nie przestawaj rób dalej to co kochasz,
    bo pisanie postów wychodzi ci najpawde coraz lepiej ;P
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    ReplyDelete
  10. Świetny blog, może obserwujemy ?
    Jeśli tak to napisz u mnie :)
    ola-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetne podsumowanie! Obserwuję i proszę o kliknięcie w baner sheinside http://w-moimstylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajny blog ;p
    Zapraszam do mnie i jeśli możesz to poklikaj w linki przy ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne ;**
    Obserwujemy?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. SPÓDNICA! cudowna :)

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Spódniczka ^^

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  15. Fajne rzeczy, ładnie wyglądasz ^^

    ReplyDelete
  16. Genialny outfit! Bransoletka przebija wszystko! Jest cudowna!
    Blog też świetny! Bardzo miło się go czyta! Obserwuję!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    ReplyDelete
  17. Śliczna z Ciebie dziewczyna :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  18. Śliczna stylizacja ! Mam taką bransoletkę tylko, że fioletową :) Jesteś przepiekna *_*

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    martyna-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. świetna spódniczka :)
    mój blog też w lutym pierwsze urodziny :)

    ReplyDelete
  20. Nice products! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    ReplyDelete
  21. Śliczna spódniczka i świetne zdjęcia !
    Buziaki ♥! Mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  22. :O Ukradłabym Ci te rzeczy plus te dołeczki *.*

    sali-pno.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Jeny! Jaka śliczna bransoletka! Gdzie taką znajdę?^^
    Obserwuję xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możesz sprawdzić w Centro. Ja tam spotkałam c;

      Delete
  24. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Sliczna spodnica *_*

    pozdrawiam, Kinga:
    ♥ ♥ ♥ http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  26. Problemy, które poruszono w tym tekście nurtowały mnie od dawna.
    Teraz wszystko wiem, wielkie dzięki za super artykuł!



    Odwiedź moją stronę ; adb zabawki

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.