December 30, 2013

Libster Blog Award

Cześć!
Wchodząc dzisiaj na bloggera zauważyłam komentarza od Szalona Mamba z informacją,że nominowała mnie do Libster Blog Award! Jestem bardzo zadowolona,ponieważ zawsze chciałam odpowiedzieć na pytania od jakiejś innej blogerki,więc wielkie dzięki!
O co w tym chodzi? Jest to tag,w którym otrzymujecie pytania od innej blogerki (przepraszam za powtórzenie,wspomniane na górze). Odpowiada się na 11 pytań,a kiedy się to zrobi,nominuje się 11 osób
 z własnymi pytaniami. Zobaczycie zresztą tego efekt! Zapraszam!

1.Jakie zwierzęta lubisz najbardziej? 
Chyba najbardziej psy :) Są według mnie najbardziej uczuciowymi i przyjacielskimi zwierzętami.

2.Jakie masz postanowienia noworoczne?
Systematycznie się uczyć, nie angażować się bardzo w niektóre sprawy i ćwiczyć!

3.Co najczęściej robisz w wolnym czasie?
Myślę, że najczęściej robię zdjęcia :)


4.Czym się interesujesz? 
Myślę, że nie mam bardzo określonych zainteresowań. Kocham robić zdjęcia,rysować i grać na gitarze. Dobrze się czuje to robiąc,ale ciągle staram się próbować czegoś nowego.

5.Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie słucham rocka,ale tak na prawdę co raz częściej "próbuję" innych gatunków min. dubstepu, hip-hopu i trochę rapu. 

6.Dlaczego założyłaś bloga? 
Chciałam się jakoś udzielać w internecie. Mieć coś co w przyszłości mogę wykorzystać,mieć miejsce gdzie zawsze mogę przyjść i coś zrobić. Z czasem pisanie na blogu stawało się moją pasją i nałogiem :)

7.Czy miałaś już jakiegoś bloga (jeśli tak to czemu masz innego)?
Miałam kilka takich przelotnych blogów,ale chęci do pisania nich znikały mi średnio po tygodniu. Postanowiłam założyć blog,nad którym bardziej się skupię!

8.Opisz krótko swój wymarzony pokój.
Rok temu miałam remont pokoju i powiem Wam, że chyba już nic mi w nim nie brakuje. Chyba, że garderoby i małej toaletki. Mógłby być też trochę większy. Jest w stylu skandynawskim,cały biały,czarne dodatki, jasnobrązowe meble,panele i biała rzymska roleta. Bardzo mi się podoba.


9.Jaki jest twój ulubiony napój na zimne wieczory?
Kakao lub herbata cytrynowa.

10.Ile prowadzisz bloga?
W lutym będzie rok. Planuję małe rozdanie :)

11.Jaka była ostatnia kupiona przez ciebie rzecz?
Ubrania i kosmetyki na sylwestra.




***PYTANIA DLA WAS***
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Gdybyś wygrała milion co byś z nim zrobiła?
3. Opisz swój styl ubierania.
4. Co możesz nazwać swoją pasją?
5. Jak wyglądałaby twoja wymarzona podróż?
6. Ulubiony gatunek muzyki?
7. Jakie sklepy odwiedzasz najczęściej?
8. Za co cenisz blogi?
9. Jak myślisz? Jak można łatwo wybić się na bloggerze?
10. Co denerwuję Cię w blogerkach?
11. Jakie nagrody chciałabyś spotykać na rozdaniach?

***BLOGI,KTÓRE TAGUJĘ***

15 comments :

  1. Gratuluje !
    http://lolz43.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratki ♥

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ nowy post

    ReplyDelete
  3. Gratuluję nominacji ♥
    Świetne odpowiedzi,dużo można się dowiedzieć ;-)
    www.blog017.blogspot.com :)
    obserwuję .! ;-)

    ReplyDelete
  4. Super odpowiedzi :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ooo fajne!:)
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com Klikniesz w baner sklepu SHEINSIDE na moim bloguu? Ja w zamian zaobserwuję twój blog:) Napisz w komentarzu pod najnowszą notką jeśli to zrobiłaś:)

    ReplyDelete
  6. Również muszę wziąść sie za naukę :D
    Zapraszam
    10vee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetne odpowiedzi na pytania :p

    ReplyDelete
  8. Świetny blog! A zdjęcia jeszcze lepsze ;) Będę wpadała tu częściej :)
    majekrobizdjecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Gratuluję nominacji i nominowanym ! <3
    nimi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Gratuluję nominacji :)
    Też najbardziej lubię psy :)

    ReplyDelete
  11. Fajna notka :)
    GRATULACJE, z nominacji

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Gratuluję!
    Świetne odpowiedzi. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. podoba mi się twój blog, obserwujemy?

    http://doominiika-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Masz prześliczny pokój! Uwielbiam skandynawski styl :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.