December 13, 2013

Good day in school

Cześć!
Już miałam kilka pytań na asku czy zrobię post o szkole.
Pomyślałam sobie, że może dziś? I tak nie mam pomysłów na posty świąteczne.
Więc wzięłam aparat do szkoły i coś tam wykombinowałam.
Jesteś dość zadowolona z efektów :)

Na początek widoki z okien szkoły i w okolicy. 







I teraz zdjęcia moje i mojej kochanej koleżanki Ani :)




Cudowna! <3

Na koniec dnia mieliśmy przesłuchanie do konkursu chóralnego i stąd zdjęcie w mundurkach :)
<od lewej; Marta,Weronika,Ja i Ksenia>

16 comments :

  1. Ładna szkoła :) + ty też :)

    ReplyDelete
  2. Fajny pomysł na post :)
    Super widoki i śliczne wy !
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczny blog :)
    Śliczne zdjęcia
    Ja już obserwuje zapraszam do mnie: http://cosmeticsandclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. HEJ!:) Masz naprawde świetnego bloga, super piszesz posty <3 Widać że wkładasz dużo serca w napisanie ich:)
    Jestem pierwszy raz, może obserwacja? Napisz u mnie w komentarzu czy obserwujesz, wtedy i ja się odwdzięcze. ;-]

    ♥♥♥ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ♥♥♥

    ReplyDelete
  5. super widoczki a Ty wygladasz slicznie;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcie. Fajny pomysł z notką o szkole ale u mnie nauczyciele nie tolerują aparatów ech ;)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia ! :)

    Obserwujemy ?
    Jeśli tak to zacznij,napisz u mnie a ja się ODWDZIĘCZE tym samym ! :*
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia ! Świetny Blog ! Zapraszam wszystkich do mnie ! podollblog.blogspot.com <------- nowa notka !

    ReplyDelete
  9. Przecudowne zdjęcia i widoki, jesteś śliczna c:
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga : http://emeise-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Przeczytałam Twoją zakładkę "Poznaj mnie" i... nie do końca poznałam. Nawet nie wiem, co to są czekotubki (jestem niemodna, wiem). Ale bardziej od ich definicji zaciekawiło mnie to, gdzie mieszkasz - bardzo podobają mi się zdjęcia fragmentów miasta :)
    Pozdrawiam, do Gwiazdki zostało już tylko 10 dni :)

    ReplyDelete
  11. jejku, ale sliczny blog , bardzo mi sie podoba :3
    super post, widac ze wkadasz w to serce <3
    pozdrawiam oraz zapraszam
    www.blogkinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Niesamowite zdjęcia *,*
    Ja na całe szczęście nie mam w szkole mundurków ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia są cudowne ;* A ty jesteś bardzo ładna :) Tylko zazdrościć ;*
    Obserwujemy? Daj znać ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ładne mundurki ; d
    daily-ideally.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. masz niesamowitego bloga i muszę przyznać, że mnie nim oczarowałaś ;*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.