December 29, 2013

Co najbardziej denerwuje bloggerki?

Cześć kochani!
Ostatnio możemy zauważyć,że na polskim bloggerze, często spotykamy bardzo denerwującą nas rzecz zwaną między innymi KOPIOWANIE. Wydaje mi się, że taka czynność to tylko zwykła kradzież
 i reprodukowanie innych osób lub postów,które dodają.

Mnie zdarzyło się tak, że jedna osoba skopiowała post i nawet jego pierwsze czy drugie zdanie było identyczne jak moje. Oczywiście bardzo się wkurzyłam,bo nie wyobrażam sobie jak ktoś może zrobić coś takiego. Jeżeli osoba zdecydowana jest  na prowadzenie bloga, powinna mieć swoje własne pomysły, najlepiej zaczerpnięte z różnych inspiracji. Wiadomo, że czasami jest tak, że nie mamy ochoty pisać i żadnych propozycji na posty,ale według mnie lepiej nie pisać w ogóle niż kraść czyjąś własność (nawet nie do końca materialną).

Moim zdaniem coś innego to robienie postów o tematyce dotyczącej teraźniejszego czasu np. o wigilii w czasie świąt. Ale dodawanie postów na ten sam temat i z podobnymi zadami to według mnie jakaś porażka ;).




Co myślicie o kopiowaniu? 

*** 
ZAPRASZAM NA KONKURS,KTÓRY ORGANIZUJĘ Z GABRIELĄ I WERONIKĄ!
MOŻECIE WYGRAĆ POSTY PROMUJĄCE NA TRZECH BLOGACH!
ZAPRASZAMY.


21 comments :

  1. O super post :)
    Zgadzam się z nim w sumie.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ode mnie kilka razy kopiowano boczne napisy obserwatorzy itp. dlatego je usunęłam. Wiele razy kopiowano też zdjęcia na których po prostu mnie nie ma.

    julalula.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ciekawy post

    zapraszam iamemilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetny post, czekam na następny
    powodzenia w dalszym blogowaniu =)
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    ReplyDelete
  5. Świetny post ♥
    www.blog017.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  6. Jeszcze nie miałam sytuacji, aby ktoś ode mnie cokolwiek skopiował :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczęściara :) Na prawdę okropne uczucie!

      Delete
  7. Chyba wiem kto to był! :3 / Marcia.

    ReplyDelete
  8. bardzo fajnie, że poruszyłśt ten temat :)

    ReplyDelete
  9. Tacy ludzie naprawdę nie mają pomysłów. Co to ma być- przecież to kradzież! Żal mi tych ludzi i tyle :) Fajnie, że o tym napisałaś.

    Super tu u Ciebie, obserwuję.
    Zapraszam do skomentowania nowej notki!

    ReplyDelete
  10. Moich postów na szczęście jeszcze nikt nie skopiował i mam nadzieję że nie skopiuje. Moim zdaniem można czasem zaczerpnąć pomysł od jakiejś blogerki, ale napisać to trochę inaczej, swoimi zdaniami, a nie przepisywac słowo w słowo.
    Zostałaś otagowana na moim blogu mam nadzieję że to nie problem:)

    ReplyDelete
  11. Nie rozumiem jak można skopiować od kogoś posta.
    Co innego jest zainspirowanie się ale to po prostu kradzież.
    Wydaje mi się że po to zakłada się bloga aby ukazać to co się ma w sobie.
    Pokazać czytelnikom swoją kreatywność,swoje spostrzeganie świata.
    A kopiowanie mówi o tym że ten ktoś nie ma w sobie ani za grosz inwencji twórczej!

    ReplyDelete
  12. Dla mnie to po prostu żałosne! Po co osoba prowadzi bloga , skoro nie ma na niego pomysłu ?!
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. nie moge wprost uwierzyc, ze
    takie cos sie dzieje, ale wierze Ci ze tak sie zdazylo i to nie raz. To
    jest okropne i wgl nie ma przeciez sensu, szczegolnie jak te osoby sie
    obserwuja i mozna sprawdzic co sie salo. Chcesz z tym cos zrobic?
    Styl Bycia

    ReplyDelete
  14. mnie denerwuje to że ktoś nie umie sie zachować i piszę wulgarnie ( oczywiście nie publikuje tego bo az wtyd to pokazac)
    zapraszam do mnie napisałam artykoł na temat kradzieżt zdj
    iamemilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się! Po co kopiować? Wedlug mnie bez sensu.
    lookifheaven.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. To po prostu kradzież ! Nienawidzę tego !
    http://lolz43.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja pamiętam jak w zeszłym roku składałam życzenia bloggerom i wchodzę na bloga jakiegoś czytam identyczne życzenia . Potem okazało się ,żę to mojej przyjaciółki blog na dodatek jeszcze hejtowala mnie z anonima

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.