December 23, 2013

Breath of life

                                                                          Cześć!
Jak się macie? Ja ostatnio co raz lepiej, co bardzo mnie cieszy, bo jeszcze niedawno przeżywałam trudniejszy czas w moim życiu. Teraz jest w sumie dobrze.
Jakoś ostatnio odżyłam. Mamy wolne,ale w sumie ja bym mogła już wracać do szkoły, bo bardzo za wszystkimi tęsknię. Dzisiaj byłam z Martą na zdjęciach (za niedługo będziecie mogli zobaczyć na blogu ootd)
które idealnie oddają tematykę tego posta. W sumie nie wiem czy jestem w pełni szczęśliwa jak byłam w wakacje,ale jest okej :) Czasem miewam jeszcze gorsze dni,momenty,ale już nie jest tak źle jak było kiedyś. Trzeba żyć dalej :) Teraz wkurzają mnie takie bardzo zamulające nastolatki,pomijając to,że sama taką byłam. Wydaje mi się, że takie osoby są zwykle bardzo wrażliwe i bardziej zwracają uwagę na to co się dzieję w ich życiu,są bardzo uczuciowe,przez co czasem dostają "po dupie". Najczęściej tak jest, że gdy staramy-bardziej obrywamy.
Dlatego ja ostatnio postanowiłam, że nie będę się aż tak bardzo angażowała w niektóre sytuacje. 

Ostatnio przeglądałam parę tumblr'ów i znalazłam na prawdę kilka bardzo smutnych obrazków. W sumie mój tumblr kiedyś składał się właśnie z takich,ale wtedy jakoś nie zdawałam sobie sprawy.
skinnyblackbrads:

dead na We Heart It http://weheartit.com/entry/78618206/via/Mokkax3
florchuualvarez:

Mi mente sigue gritando lo mismo “Gorda, patética, horrible, mala hija, mala nieta, mala chica, estúpida, mala, tonta, inservible, idiota, absurda, inútil, ¡Maldita! ” Mi corazón, trata de hablar, pero no puede, la mente grita mucho. Mi cuerpo paga las consecuencias, la frustración, la perdida, el vacío, la ira, el odio, y todo eso; se une en un corte, donde te castiga y te libera.
W tym momencie jakoś nie wiem jak to wszystko skomentować. Ostatnio dostałam ciekawe pytanie na asku. Mianowicie "co myślisz o samookaleczaniu się?". 
Myślę, że to działa jak nałóg. Papierosy,alkohol,narkotyki. Zaczynamy z chęci spróbowania,zobaczenia "jak to jest", lub po prostu z wykończenia psychicznego. Im bardziej jesteśmy smutni, wykończeni tym bardziej w to wpadamy.Najbardziej denerwują mnie osoby,które robią to "dla szpanu",bez powodu. Chcą pokazać jacy oni są nieszczęśliwi, żeby tylko ktoś zwrócił na nich uwagę, co uważam za totalną głupotę.






Co myślicie o samookaleczaniu się?

|zdj. Marta Opala|Kadzielnia|Ogrody Włoskie|

19 comments :

  1. Ja sądzę, że osoby, które się tną są po prostu zdesperowane.
    Zresztą zapraszam do przeczytania mojego postu na ten temat: http://lenalovelovelovedance.blogspot.com/2013/12/co-sadze-o.html
    Śliczne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  2. ŚLICZNY BLOG *-*
    Może obserwujemy? Zajrzyj do mnie ;)

    http://mywordola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. niszczenie swojego ciała to choroba :(
    + piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia! Masz taką cudowną urodę, zazdroszczę Ci.
    Nie rozumiem samookaleczania się. To po prostu niszczenie swojego ciała.
    Każdy ma problemy, niektórzy większe, niektórzy mniejsze, niektórzy sobie radzą, niektórzy nie. Niestety. Mądrze piszesz, uwielbiam czytać twoje posty.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Osoby,które się okaleczają nie można pochopnie oceniać. trzeba im pomóc ! :)
    Wesołych świąt.
    http://anddreamsbecomeareality.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się. Trzeba uważać na słowa by nie urazić takiej osoby :/

      Delete
  6. ciekawie napisany post ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ładniutkie zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs !
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/konkurs.html

    ReplyDelete
  8. Niestety, z moich obserwacji wynika, że sama depresja stała się teraz modna.Przykre.
    ✄ blog

    ReplyDelete
  9. ciekawie to napisałas!
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Klikniesz w baner sklepu- SHEINSIDE na moim blogu? Ja w zamian zaobserwuję twój blog!:) WESOŁYCH ŚWIĄT <3

    ReplyDelete
  10. Samookaleczanie jest czymś... hmm. Nie wiem próbą rozwiązania problemów w sposób, który ich paradoksalnie nie rozwiąże. Jak byłam młodsza raz spróbowałam i nie wiem czułam może jakąś ulgę, ale stwierdziłam, że nigdy więcej. Bo to tylko w danym momencie wydaje ci się, że gorzej być nie może, a zawsze po dołku jest górka i jest lepiej. Trzeba pokory i cierpliwości. Tak mi się=ę zdaje :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mądrze napisane.. Samookaleczanie jest... nie wiem czym, nie wiem jak to nazwać. Może im to pomaga, może to jakaś ulga. Z moich obserwacji wynika, że coraz więcej ludzi lubi cierpieć, mieć depresję, ciąć się, bo to modne... Smutne.
    Wesołych świąt, cierpliwości, pomysłów i radości z blogowania! ♥

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba dodaj do obserwowanych :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia i blog ♥
    Zgadzam sie w 100% z tym co napisałaś.
    Życzę Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku 2014!
    Jeśli masz ochotę, to zajrzyj do mnie, ja już obserwuję :*
    http://monikanagly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wesołych świąt! :)
    podoba mi się tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Kto robił te piękne zdjęcia?

    ReplyDelete
  15. genialne zdjęcia ! *.*
    masz tumblr ? http://zawszejestjakasopcja.tumblr.com/ tutaj masz mój. zapraszam.
    a blog. świetny!
    obserwuję i zapraszam ! ^^

    ReplyDelete
  16. Appreciate this post. Will try it out.

    my web blog - roofing materials ()

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.