November 25, 2013

❄ Winter ❄ #1 Inspiracje zimowe.

   

  ❄ Witajcie Kochani! ❄  
Zbliża się zima, więc jak każda blogerka chciałam rozpocząć zimową serie! Tematem pierwszego posta będą zimowe inspiracje!
Zima to czas kiedy pada śnieg, szybko robi się ciemno i nie mamy ochoty na nic, ale jest to również czas radości, bo przecież zbliżają się Święta Bożego Narodzenia!
Nie będę zdradzać Wam tematów następnych postów, ale mogę powiedzieć, że na blogu pojawi się pierwszy Giveaway! Oczywiście o tematyce świątecznej.
Bylibyście chętni? :)











     
                              W następnym poście zobaczycie produkty, dzięki którym zima będzie nam milej mijała, ale więcej nie zdradzam :)

7 comments :

  1. super inspiracje :)
    zmieniłaś nagłówek, czy mam opóźniony zapłon? xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,nagłówek zmienił się kilka dni temu,więc spokojnie :)

      Delete
  2. Genialne inspiracje. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w BANER SHEINSIDE i CHOIES na moim blogu? (jedne z pierwszych)
    lilianka-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  3. super post!
    kawka ze Starbucks'a <3 i pazurki <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Boskie inspiracje *,*
    Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie , buziaki :)
    Olczyy

    ReplyDelete
  5. Świetne inspiracje ! :) Super nagłówek :)
    xoxo

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.