November 17, 2013

Uroda #1 - My face.

Cześć! Ostatnio bardziej zaczęłam przywiązywać uwagę do pielęgnacji mojej cery. Być może ze względu na to, że wraz z dorastaniem, na moim czole zaczęły pojawiać się krostki. Niestety każdy z nas musi przez to przejść. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka produktów, z których aktualnie korzystam.
Będę brać pod uwagę kosmetyki do mycia oraz makijażu. 
Zaczynamy!


#1.Płyn do demakijażu oczu firmy Ziaja (zmywanie makijażu)  
Nie wiem czy już wspominałam, ale kocham tą firmę! Zawsze znajdę tam produkty, które równają się moim oczekiwaniom. Płyn do demakijażu możecie dostać już za 6 zł w Rossmannie, Naturze i w sumie w każdej innej drogerii. Szybko zmywa makijaż nie wysuszając skóry w okolicy oczu.
Według mnie jest w porządku!


#2.Złuszczający peeling w kremie firmy Garnier (oczyszczanie)
Kocham ten peeling! Na prawdę świetnie odświeża i oczyszcza skórę. Ma piękny zapach, co może nie jest tak ważne, ale na pewno miłe! :) 
Jest wzbogacony w witaminę E.
Złuszcza naskórek by oczyścić pory.
Kosztuje około 14 zł, nie jest to jakaś cena z kosmosu, także można sobie go raz na jakiś czas zakupić, bo warto :)


#3. Orzeźwiający żel oczyszczający firmy L'Oreal Paris (oczyszczanie II)
Myślę, że ten produkt wyjątkowo jest wart pochwały. 
Eliminuje pryszcze, oczyszcza, odświeża cerę, nie podrażnia, ma łagodny zapach. 
Rzadko go używam, bo podobno jest dosyć mocny a za razem przystosowany do dojrzałej cery. 
Kosztuję około 27 zł.
Produkt dostępny jest w drogeriach; Rossmann, Hebe, Superpharm. 

#4. Żel myjący, antybakteryjny firmy Ziaja (oczyszczanie III)
Jest to produkt z serii Nuno, czyli produktów firmy Ziaja przeznaczonych dla nieco młodszych użytkowników :) 
Jest to chyba jeden z 4 produktów jakie miałam. 
Posiadałam maseczkę z zielonej glinki, tonik, krem tonujący i teraz mam żel :) 
Jest na prawdę świetny i mówiąc szczerze dużo zdziałał na mojej twarzy!
Przez pewien czas moja cera była wręcz "zsypana" czerwonymi krostkami.
Polecam jego recenzje tutaj, bo nie widzę potrzeby przepisywania jej :))
Produkt kosztuje ok 7 zł, a według mnie to bardzo tanio!

#5. Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB firmy Under Twenty.
To rzecz, którą ostatnio odkryłam!
Jest świetny! 
Matuje, maskuje niedoskonałości i wygładza skórę.
Jedyną jego wadą jest to, że jest trochę ciężki i nie za bardzo polecam go na lato, ale teraz można z niego śmiało korzystać. 
Cena to około 13 zł. 
Jest super!

#6 Tusz Mega Volume Collagene firmy L'Oreal Paris
Tusz Twist Me Up the Volume firmy Bourjois Paris

Pierwszy tusz firmy L'Oreal Paris możemy dostać za 50 zł w drogierii Rossmann i innych.
Pogrubia rzęsy i to chyba jego jedyna zaleta, bo bardzo je skleja :/ 
Nie wiem czy wart jest 50 zł, ale mi nie przypadł do gustu.
Jednak jeżeli pomalujemy nasze rzęsy tuszem Twist Me Up firmy Bourjois Paris, a potem tuszem z L'Oreal osiągniemy na prawdę całkiem ładny efekt :) 
Twist Me Up the Volume możemy dostać aktualnie za 31,99 zł! 
Warto!

Mamy piękną jesień!
Dziękuję za 10.000 wyświetleń! 



6 comments :

  1. super post ;)
    gratuluję 10000 wyświetleń!

    ReplyDelete
  2. Świetny post i zdjęcia.
    Też używam tego kremu BB z under twenty od soboty :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo przydatny post !
    Muszę sobie też taki multifunkcyjny antybakteryjny krem BB firmy Under Twenty kupić ;)
    Super blog :) i ...
    Zapraszam do mnie:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Nie miałam nigdy żadnego z tych produktów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to na prawdę polecam wypróbować :)

      Delete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.