November 14, 2013

Home Sweet Home

Hej, hej! Budząc się dzisiaj rano bardzo bolało mnie gardło i nie mogłam mówić, być może dlatego, że wczoraj bardzo cienko się ubrałam, nie wiem. 
Wkurza mnie już ta jesienna pogoda, chociaż dzisiaj jest całkiem ładnie!
Nie poszłam do szkoły, bo miałam  dzisiaj pokaz i  masę prób. Ostatnio z niczym się nie wyrabiam, ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe.
Tematem dzisiejszego posta będą słodkie rzeczy w stylu skandynawskim! 
Przyznam, że ostatnio się w nich zakochałam ;w; 
Mam biały pokój i cały czas staram się dokupywać do niego jakieś fajne dodatki!
W jakich sklepach można kupować cudowne, słodziutkie dodatki? 
Ja najczęściej kupuje je w IKEI, bo jednak jest to miejsce pełne klasycznych dodatków do wnętrz :) 


Super miejsce na robienie zakupów do domu: meble, dodatki.
Jest dość tanio! Meble można kupić już od 40 zł (choćby małe stoliki, które chyba każdy już zna)
Fajnie zagospodarowane miejsce w sklepach.
Jakość OK!
Jedyną wadą jest to, że nie ma jej w Kielcach. 
Najbliższa mnie jest w Krakowie lub w Łodzi.
Kocham ten sklep!


Już całkiem dawno otworzono "Home & You" w galerii Echo.
Ceny są może trochę wyższe niż w Ikei, ale też są całkiem względne!
Jeżeli poszperamy trochę w asortymencie, możemy coś ciekawego znaleźć.
Rzadko tam kupuję, ale przyznaję, że rzeczy mają dobrą jakość i są warte swojej ceny!
Lubię ten sklep.


Ostatnio otworzyli ten sklep w galerii "Korona".
Jest to w sumie taki "chińczyk", ale jest tam dział z takimi ślicznymi dodatkami!
Jakość być może nie jest jakaś powalająca, ale jest okej.
A coś fajnego można kupić za grosze! Polecam!



Na koniec kilka zdjęć zrobionych z nudów :3









Tutaj łapcie zdjęcie z pokazu, będzie o nim osobny post :)


Do zobaczenia wkrótce!

7 comments :

  1. ja też uwielbiam rzeczy z ikei, pepco i ostatnio doszedł właśnie home&you! tak jak ty mam ten sam lampion, a na tą ramkę już poluję od dłuższego czasu :D bardzo fajny pomysł na post, obserwuję ;)

    ReplyDelete
  2. Mnie się bardzo podoba styl skandynawski, ale do tego to musiałabym mieć super remont pokoju, bo do obecnego wystroju takie coś mi niestety nie pasuje :c
    Jej! Nie mogę się doczekać tego posta o pokazie!
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Ja ostatnio zakochałam się w dodatkach z pepco.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. U mnie najbliższa Ikea jest jakieś 70 km od domu :P

    ReplyDelete
  5. Śliczną miałaś sukienkę na pokazie! Uwielbiam chodzić do Ikei, mają świetne rzeczy!

    ReplyDelete
  6. ciekawy post :) bardzo ładne zdjęcia :) masz prześliczną sukienkę :) obserwuję i liczę na rewanż :)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish
    be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since
    exactly the same nearly very often inside case you shield this increase.



    Here is my page ... webpage []

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.