November 8, 2013

Birthday! Niespodzianka ;w;

Hej,hej.
Jutro moje urodziny, jak widać po tytule posta.
I znowu piszę, że dawno mnie tu nie było i bezskutecznie obiecuję, że będę tu częściej. Nie! Nie będzie obiecywanek. Zauważyłam, że wchodzę tu i za każdym razem piszę <--- tamten tekścik.
Co u mnie?
Nowa szkoła, nowe znajomości, zmieniłam może trochę swoje towarzystwo, ale jest całkiem okej. :))
W szkole mi się na prawdę podoba, mam nawet NA RAZIE dobre oceny, więc wszystko jest na swoim miejscu. Może po za jedną rzeczą, która ciągle mnie "dręczy" ale to może innym razem. 
Postanowiłam,że to będzie troszkę luźniejszy post, chociaż za niedługo i tak będę musiała określić się z tematami i tak dalej.Jak widać mam nowy design (znowu). Postanowiłam zmienić wygląd na troszkę bardziej estetyczny i klasyczny. Dajcie znać jak wam się podoba!
Dzień jak co dzień, szkoła zajęcia, lekcje, nauczyciele. Tak właśnie myślałam do czasu.
Na koniec zajęć miałam iść na basen by odrobić czwartą godzinę wf-u, ale zaczepił mnie kolega. Chciał pogadać, ale mi się strasznie śpieszyło i szczerze mówiąc nie miałam czasu. On strasznie nalegał wiec postanowiłam poczekać kilka minut. Spytał co u mnie, a potem powiedział, że spóźnię się na basen więc muszę iść.. Co było nieco dziwne :D
Wyszłam ze szkoły a tam około 20 osób (być może trochę przesadziłam) śpiewające sto lat :3 Nawet koleżanka upiekła mi ciasto (nie ważne, że zakalec), które było pyszne! <3 Dopóki ktoś tam nie wsadził cebuli. Dostałam od Faustyny słodki kubeczek, a od Marty i Nikoli płyte Dżemu, koszulkę i bransoletkę, oprócz tego słodycze i kwiatki. Oczywiście duże różowe serce od wszystkich z podpisami! <3
Dzisiaj stwierdziłam, że nic nie dzieje się bez powodu i że mam wspaniałych przyjaciół, których poznałam właśnie w tej szkole (katoliku). Cudowne miejsce, wiecie? ;3
Dziękuję jeszcze raz wszystkim, którzy zaangażowali się w tą niespodziankę. Na prawde to był bardzo miły gest, aż mi się cieplutko na sercu zrobiło no :3 Kocham Was jeszcze raz <3



Moje urodziny dopiero jutro, a już dzisiaj było tak milutko, dzięki <3

4 comments :

  1. Wszystkiego najlepszego :3
    Masz kochanych przyjaciół!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ładny ten nowy design bloga :)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  3. Kocham Cię <3 Bardzo NAJSZCZĘŚLIWSZYCH URODZIN ! :*

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.