October 13, 2013

Welcome October!

Cześć, cześć!
Wreszcie doszło do zdjęć z Martą i Nikolą :3 
Spadło wystarczająco dużo liści,aby zrobić fajne zdjęcia. 
Nie jest ich może dużo, ale zawsze coś! W połowie padła mi bateria, więc ogólnie dzień pełen przygód! (y)
Ostatnio u mnie dużo się zmieniło. W szkole szybko leci czas, nie mam jakiś złych ocen, wiadomo trzeba się uczyć. Nikt nie powiedział, że będzie łatwo! Przełomem była też wiadomość od mamy, że pójdę na Off Fashion ;3 Niby nic, ale zawsze coś! Ceieszę się, że wreszcie będę mogła się wykazać :D
Nadchodzi lajtowy tydzień! Poniedziałek wolny, we wtorek do nas do szkoły przyjeżdżają Izraelici więc tylko kilka godzin będziemy w szkole, ale nie ma lekcji c; środa i czwartek do szkoły, a piątek wycieczka <3 Wreszcie trochę odpoczynku :3 Jutro mam pierwszą próbę do pokazu, trochę się stresuje (wiadomo), ale mam nadzieję, że nie będzie źle ;) Postaram się dodawać częściej posty, bo ostatnio trochę zaniedbałam mojego bloga ;/.













<ulubione>



Jak wam się podoba nowy design? :3
Dajcie znać w komentarzu!

3 comments :

  1. Ale śliczne zdjęcia :33 Masz takie urocze dołeczki w policzkach :D

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i design też ładny :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.