September 24, 2013

We forget about life.

Cześć!
Od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować bardziej poważnymi sprawiamy..
Czy zastanawialiście się kiedyś czym jest śmierć? Tak, tak, każdy może mi teraz odpowiedzieć, że po prostu jakieś organy przestają w nas żyć.. Ale czy dogłębnie wiecie co to śmierć?
Niektórzy z Was pewnie pomyślą, że jestem wariatką, bo przejmuję się takimi rzeczami jak śmierć, a mam dopiero 13 lat. To normalne! Każdy ma swoje zdanie i każdy ma prawo do wyrażania go :)
Pomyślcie sobie, że bawicie się świetne, wreszcie doczekaliście momentu kiedy jesteście szczęśliwi i wszystko Wam się układa jak chcecie i jest serio pięknie...







Nagle bum. Nie ma Was, nie ma żadnej cząstki Was, a jedyne co po was zostało to zdjęcia, przedmioty, których używaliście i ubrania.
1 tydzień szkoły? Całkiem spoko. 2? Też, ujdzie. Za trzecim zaczynam już lekko dostrzegać to, że jest jesień i wszystko jest smutne, ponure i szare.
NIENAWIDZĘ tej pory roku.
Ostatnio zastanawiałam się co dzieję się z człowiekiem po śmierci..
Myślę, że to samo co przed życiem, ale to oczywiście zależy od wiary danego człowieka i jakiś innych czynników.
Wszystko wydaje się być bardzo trudne.
Jakby tego było mało to jeszcze jest zimno, a ja mam na prawdę DUŻO pracy domowej i nauki i zamiast się uczyć to piszę tutaj.
Ale naszła mnie wena więc trzeba to wykorzystać ;)
Myślę, że to tyle na dzisiaj. Krótka, ale myślę, że dająca do myślenia notka.
Każdy kto to przeczytał niech zastanowi się czym dla niego jest śmierć i oczywiście niech wykorzysta swoje życie najlepiej jak potrafi!
Trzymajcie się! ;*


AAA.. Zapraszam jeszcze na mojego tumblra :3

1 comment :

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.