September 7, 2013

Nowy design i kilka informacji.

Cześć wszystkim!
Wracam po chwilowej przerwie.
Po prostu z braku chęci i weny na jakiś czas przestałam pisać.
Być może było to dobre.
Teraz wracam z masą nowych pomysłów na posty, które okażą się już wkrótce.
Postanowiłam, że design mojego bloga będzie zmieniał się zgodnie z porą roku. 
Nadchodzi jesień, więc od dzisiaj (09.09) możecie zobaczyć mój nowy wygląd bloga :) 
Mam nadzieję, że wam się spodoba. 
Razem z Martą mamy pomysł na fajne zdjęcia kiedy już spadną liście.
Ma to wyglądać mniej więcej tak:
for cold days | via Tumblr


Nasze oczekiwania są co prawda duże, ale jeżeli zdjęcia wyjdą to będzie na prawdę super :)
Dajcie znać co sądzicie o nowym designie i pomyśle na zdjęcie, a tym czasem ja wrzucam podsumowanie wakacji :)

7 comments :

  1. Przeglądnęłam trochę Twojego bloga i muszę powiedzieć, że Twoja koleżanka bardzo ładne robi zdjęcia! No i ty też bardzo fotogeniczna jesteś :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. śliczna jesteś!!!

    super wygladasz!

    obserwuje licze na rewanż!:)

    cosszykownego.blogspot.com
    First Giveaway :) Coś powitalnego !!-niespodzianki czekają!:)

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :)
    A nowy wystrój możemy zobaczyć od... jutra? :O Jutro jest 9.09 :P

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że sesja pójdzie po waszej myśli, czekam na efekty <3

    http://girls-trio.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.