August 14, 2013

Wielkie zmiany.

Cześć! Wracam po dość długiej, wakacyjnej przerwie. Od zeszłego posta minęło już trochę, a u mnie w sumie dużo się działo, dużo się zmieniło. Miałam gorsze i lepsze chwile i dni, ale najważniejsze, żeby mimo wszelkich upadków nie poddawać :) To sobie uświadomiłam właśnie kilka dni temu, kiedy przeżywałam troszkę gorszy okres w tym roku, w te wakacje. Tak czy owak nie obyło się bez zdjęć, których kilka tutaj umieszczę. Na zdjęcia z nad morza będzie osobny post, ponieważ nie zajmowałam się jeszcze ich obróbką i nie mam ich w gotowości :) W sumie nie będziemy zagłębiać się w te moje słabsze, gorsze chwilę tylko pomyślimy raczej o tym, że w sumie minęły 3/4 wakacji i trzeba resztę jakoś fajnie w miarę wykorzystać :)
Wracając z nad morza odwiedziłam aż dwie ciocie, przez co mój powrót do domu przedłużył się o jakieś dwa dni :D (dla mnie to mega dużo, aż 48 godzin ;-; )






 Seszyn profeszyn kotqa ;w;

Zdjęcia były robione; Panasonic DMC-FZ20, mam go już od dawna, ale pozmieniałam coś kiedyś w ustawieniach i nie można było zrobić normalnego zdjęcia.

5 comments :

  1. świetne zdjęcia :3

    ReplyDelete
  2. Kocham ten twój szczery uśmiech i te dołeczki *_*

    ReplyDelete
  3. Fajne zdjęcia.
    Masz cudowne dołeczki! ;)

    ReplyDelete
  4. nice pics!!! like your blog. wanna follow each other<''' kisses

    ReplyDelete
  5. piękna jesteś !
    słiiit kotek <3
    obserwuję
    http://gaagner.blogspot.com/ zapraszam do mnie.

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.